مشروح اخبار


» مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌



 هیچ کسی به فکر تغییر کاربری فضاهای فرهنگی استان نباشد و تا زمانی که من اختیار داشته باشم و توانایی برطرف کردن مشکلات فرهنگی و هنری را داشته باشم با...

raaknews: امین کمالوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوال وی مبنی بر دلایل تشکیل نشدن کانون خبرنگاران گچساران، اظهار داشت: تصمیمی بر تشکیل انجمن یا کانون خبرنگاران در شهرستان‌ها نداریم زیرا به صورت متمرکز خدمات رسانه‌ای را از طریق خانه مطبوعات استان به خبرنگاران ارائه خواهیم کرد.

وی افزود: به جز خانه مطبوعات استان، واحد جدیدی در راستای کمک و همکاری با این خانه با عنوان سرای روزنامه‌نگاران امروز افتتاح شد.

کمالوندی ادامه داد: سرای روزنامه‌نگاران می‌تواند برای خود شعبه‌های در سراسر استان تشکیل دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه تنها ارگان‌های خانه مطبوعات و سرای روزنامه‌نگاران در استان رسمیت دارد، گفت: سرای روزنامه‌نگاران کهگیلویه و بویراحمد پنجمین سرای روزنامه‌نگاران در سطح کشور بوده و روزنامه‌نگاران و افرادی که دارای کارت خبرنگاری از فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد باشند، عضو این دو ارگان هستند.

کمالوندی تصریح کرد: سرای روزنامه‌نگاران و خانه مطبوعات دو واحد مجزا از هم بوده که در یک راستا و با یک هدف و آن هم ساماندهی خبرنگاران، پیگیری مطالبات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی حرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر آخرین وضعیت سینمای گچساران ابراز داشت: سینمای گچساران دارای مشکل مالکیتی بوده و مالک قبلی آن با بانک صادرات مشکل مالی پیدا کرده است.

کمالوندی یادآور شد: مالک قبلی این سینما وامی از بانک صادرات دریافت کرده است که قدرت بازپرداخت آن را ندارد و اگر مشکل مالکیتی این سینما برطرف شود کار بازسازی آن به صورت دو سالن مجزا اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تغییر کاربری فضاهای فرهنگی استان به شدت مخالف است، عنوان داشت: اخیرا برخی از دوستان پیگیر تغییر کاربری سینمای گچساران هستند که مخالفت شدید خود را با این موضوع اعلام می‌کنم.

کمالوندی تأکید کرد: هیچ کسی به فکر تغییر کاربری فضاهای فرهنگی استان نباشد و تا زمانی که من اختیار داشته باشم و توانایی برطرف کردن مشکلات فرهنگی و هنری را داشته باشم با این موضوع مقابله می‌کنم زیرا ما از نظر فضای فیزیکی هنری و فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد در تنگنا هستیم.



تاریخ انتشار : 26 آذر 1391 11:53



» اخبار مرتبط:

  • زمان برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری تغییر کرد.
  • اولویت ارشاد درسال92 برگزاری کارگاه های آموزشی است
  • پنجمين سراي روزنامه‌گاران کشور در کهگيلويه و بويراحمد افتتاح شد
  • سرای روزنامه‌نگاران کهگیلویه وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود
  • دو سالن سینما در یاسوج افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام