مشروح اخبار


» یکی از نمایندگان شیراز به وزیر شیرازی رای نداد +اقدام پسندیده



نمایندگان مجلس امروز در حالی درخفا به وزرای دولت رای دادند که یکی از اولین شعارهای مجلس انقلابی شفافیت آرا بود.

به گزارش راک نیوز،  طرح شفافیت آرای نمایندگان آنطور که در ابتدا سروصدا به پا کرده بود به سرانجام نرسید اما یکی از نمایندگان  شیراز در مجلس شورای اسلامی که از ابتدای ورود به بهارستان جز 4نماینده اصلی پیشنهاد دهنده طرح شفافیت بوده و علیرغم اینکه طرح درکمیسیون مانده است ولی،وی تاکنون موضوع شفافیت را در حوزه عملکردی خودش نهایی کرده است.

بنابراین گزارش ،روح الله نجابت مدت مدیدی است که بعد از هر گونه رای گیری که نتیجه آن برای افکار عمومی جنبه مطالبه گری داشته باشد ، بصورت شفاف رای خود را به مردم حوزه انتخابیه و سایرین اعلام می‌کند.

نجابت که در طرح صیانت از فضای مجازی نظرخود را در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده بود امروز نیز، آرای خود به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را در منظر افکار عمومی  برای هرگونه قضاوت قرار داد.

براساس آنچه این نماینده جوان مجلس اعلام کرده به ۶ وزیر پیشنهادی رئیسی رای مخالف داده که نکته قابل توجه در آن این است که یکی از این وزرا همشهری وی از شیراز می باشد.

گفته می شود نماینده مردم حوزه انتخابیه شیراز و زرقان در مجلس به آقایان باغگلی، اوجی،سجادی،اسماعیلی،زلفی و عین الهی وزرای آموزش وپرورش،نفت،ورزش وجوانان،فرهنگ وارشاد اسلامی،علوم وبهداشت ودرمان  رای مخالف داده است.

گفتنی است، آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت بهمراه وحیدی از شیراز و رستم قاسمی هرسه از استان فارس بودند.
بهرحال فازغ از هرنوع نگاه سیاسی اما یاید گفت : شجاعت این نماینده مردم شیراز با پیش گامی در شفافیت آرای خود برای موکلین و افکار عمومی واحزاب قابل ستایش است وانتظار میرود تا تصویب طرح شفافیت ،دیگرنمایندگان نیز اینگونه موکلین خود را در جریان تصمیم گیری ها در خانه ملت قرار دهند.




یکی از نمایندگان شیراز به وزیر شیرازی رای نداد +اقدام پسندیده

 



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1400 23:46



» اخبار مرتبط:

  • رای گیر در مجلس برای وزرای رئیسی انجام شد
  • مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش :بدنه آموزش و پرورش با شماهمکاری نمی ...
  • نماینده بهبهان موافق طرح صیانت از فضای مجازی است ؟ یا مخالف
  • شفاف سازی نماینده شیراز در مورد طرح صیانت از فضای مجازی
  • سیدعلی‌محمد بزرگواری پیش‌بینی کرد :عدم رأی اعتماد مجلس به ۴ یا ۵ وزیر پیشنه ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام