مشروح اخبار


» فریاد دانشجو را تحمل باید کرد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشتیاقی که از خود برای حضور در دانشگاه‌ها نشان می‌دهد، دعوت دانشگاه یاسوج را برای چندمین بار رد نکرد و به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه به میان دانشجویان رفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشتیاقی که از خود برای حضور در دانشگاه‌ها نشان می‌دهد، دعوت دانشگاه یاسوج را برای چندمین بار رد نکرد و به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه به میان دانشجویان رفت.
مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد رعایت شأن دانشگاه و دانشجو را ضروری خواند و گفت: دانشجویان هم باید حرمت اساتید و دانشگاه را رعایت کنند و از طرح مسائل تفرقه‌انگیز و بی‌خاصیت خودداری کنند.

* هر چه بر سر من فریاد بزنید تحمل می‌کنم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: من هم روزی مثل شما بودم و حتی از شما تند و تیزتر، پس امروز نیز حق را به شما می‌دهم و هر چه بر سرم فریاد بزنید، تحمل می‌کنم.

وی ابراز داشت: اگر همه دنیا هم به کمک استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیایند، نمی‌توانم یک روزه و یک شبه مشکلات این دانشگاه را برطرف کنم پس دانشجویان برای برطرف شدن مشکلات واقع‌نگر و کمک‌کار باشند.

صابری با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه یاسوج امکانات خوبی برای فعالیت‌های دانشجویی دارد، تصریح کرد: این استان تا چند سال پیش مرکز آموزش علمی هم نداشت و امروز که به این درجه از پیشرفت رسیده است باید کمک کنیم تا شتاب پیشرفتش بیشتر شود.

*قول استاندار به دانشجویان

صابری به دانشجویان قول داد که تاکنون هیچ جا قولی نداده و امروز هم هیچ قولی نمی‌دهد، شما هم بپذیرید!!

وی تأکید کرد: تاکنون هیچ درخواست دانشگاهی را رد نکردم و از روز نخست ورودم به این استان در جمع دانشگاهیان حضور یافتم و هر خواسته و مطلبی را هر چند شفاهی هم پیگیری کردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من دسته چک نامحدودی ندارم که امروز یکجا همه مشکلات دانشگاه یاسوج را برطرف کنم، بلکه همه باید  مدیریت این دانشگاه را کمک کنند.

صابری، در پاسخ به سؤالی در مورد نقش جریان انحرافی در انتخابات اظهار کرد: تا زمانی که مردم و رهبری بیدارند هیچ جریانی قدرت دخالت در آرای مردم را ندارد.

به گزارش فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست دانشجویی تلاش داشت با ادبیات دانشجو پسند رابطه‌ای صمیمانه با دانشجویان برقرار کند.

بعد از پایان این نشست، استاندار به همراه رئیس دانشگاه یاسوج در جمع دانشجویان حضور یافتند و در یک فضای صمیمانه به سؤالات این قشر پاسخ دادند.



تاریخ انتشار : 27 آذر 1391 04:12



» اخبار مرتبط:

  • مراسم 16 آذر در دانشگاه پیام نور گچساران با حضور غلامرضاتاجگردون
  • تذکرات استاندار به مسئولان استانی و دانشگاه آزاد
  • ابهام دانشجویان! با چه معیاری دانشگاه یاسوج دانشگاه برتر فرهنگی در کشور شده ...
  • تغییر نام استان اولویت مسئولان نیست
  • نیمه‌تمام ماندن علت نارضایتی مردم از پدیده کلنگ‌زنی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler