مشروح اخبار


» یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد



به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشستی با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، در این نشست که معاونان منابع انسانی و امور فرهنگی، پیشگری از وقوع جرم، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، اعضای شورای قضایی استان و نمایندگانی از سپاه فتح استان، نیروی انتظامی و بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس حضور داشتند، دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی اظهار داشت: گرامیداشت دوران دفاع مقدس پیام مهمی دارد و آن این است که همه ما به وظایف خود درست عمل کنیم.

وی در ادامه افزود: اقدامات مثبت که در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان 100 درصد تثبیت اراضی را انجام دهد کار بی نظیری است.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: عمل کردن به تکلیف مانند دوران مقدس، می تواند در پیشگیری از وقوع جرم مؤثر باشد.
نگین تاجی گفت: شایسته است مردم بدانند که کارهای بسیار خوبی انجام می شود و نشر آن عمل نیز کار مثبتی است.
دکتر محمدمهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در این نشست به برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس به نوعی بلندترین قله و ارزشمندترین فراز افتخارات ایران اسلامی است.
وی افزود: دوران دفاع مقدس را باید پرچمدار یک عزت، افتخار، ایستادگی و ایثار برای همه ملت ایران در نظر بگیرم و چنانچه به شرایط سخت آن دوران و حال حاضر که تحریم و بیماری کرونا و سایر اتفاقات نگاه کنیم، 8 سال دوران دفاع مقدس مدال زرینی است که در کشور می درخشد و باعث افتخار ایران زمین اسلامی است.
در این نشست سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سخنانی اظهار داشت : ایجاد نمایشگاه فاخر دوران دفاع مقدس در کنار دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج که مراجعه کنندگان زیادی داردمورد استقبال مردم  قرار می گیرد.
ملک حسینی در ادامه افزود: دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان می تواند به منظور رفاه حال مردم و ارشاد و معاضدت قضایی ، در کنار این نمایشگاه میز خدمت را با حضور قضات ،وکلاء و کارشناسان تا پایان هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار نماید.
در ادامه  سید عیسی حسنی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سخنانی اظهار داشت: در هر جایی از مملکت و هر برهه زمانی و  هرکاری که نام و یاد شهدا و ایثار و شهادت در میان آمده، تلاش‌ها به ثمر نشسته و حلال  مشکلات شده است.
وی گفت: در دستگاه قضایی هم در هرجایی که به تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و به نام و یاد شهدا فعالیتی می شود کار به صورت ویژه و جهادی جلو می رود.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان پیشنهاداتی مطرح کرد که از جمله انها ایجاد نمایشگاهی از آثار  دوران دفاع مقدس، تقدیر از ایثارگران دستگاه قضایی و تهیه موشن گرافی های کوتاه بوده و پیشنهاد دادند در جهت گرامی داشت این ایام و اعلام اهتمام پرسنل دستگاه قضایی به فرهنگ ایثار و شهادت، مدیران دادگستری و نهادهای تابعه قوه قضائیه در استان یک روز را با لباس بسیجی در محل کار حاضر شوند.



یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

یک خبر جدید از دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 



تاریخ انتشار : 25 شهریور 1400 12:59



» اخبار مرتبط:

  • هماهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و شبکه دنا برای اجرای برنامه های ...
  • دکتر حسن نگین تاجی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:انقلاب اسلامی ای ...
  • تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر
  • موزه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام