مشروح اخبار


» نیازی به ارائه لایحه متمم بودجه نیست



نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به کسری بودجه دولت در سال ۹۱ تاکید کرد:محل و دلایل کسری بودجه دولت کاملا روشن است و نیازی به ارائه لایحه بودجه نیست

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به کسری بودجه دولت در سال ۹۱ تاکید کرد:محل و دلایل کسری بودجه دولت کاملا روشن است و نیازی به ارائه لایحه بودجه نیست.

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: کسری بودجه دولت مشخص است و محل و دلایل این کسری بودجه نیز روشن است و نیاز به متمم نیست و ضرورتی ندارد  دولت برای کسری بودجه سال ۹۱ لایحه متمم اراده کند.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی هم چنین تعریف منبع مالی جدید در لایحه متمم بودجه را ضروری توصیف و تصریح کرد: ارائه لایجه متمم زمانی معنی پیدا می کند که منبع درآمدی جدیدی پیش بینی شده باشد در حالی که چنین مسئله ای مطرح نیست و از اساس فکر نمی کنم امکان چنین اقدامی نیز وجود داشته باشد.

وی در خصوص زمان ارائه لایجه بودجه ۹۲ به مجلس تصریح کرد:هنوز هیچ خبری در خصوص اعلام زمان بودجه سال ۹۲ به کمیسیون داده نشده است.

تاجگردون هم چنین تاکید کرد:اخباری که از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی به دست آمده است که حکایت از این دارد که دولت بودجه سال ۹۲را آماده کرده است اما با این وجود بودجه را به موقع تحویل نمی دهد.

وی افزود: علت این که دولت به موقع بودجه را تحویل نمی دهد برای ما روشن نیست.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه  و محاسبات مجلس با اشاره به این که تاخیر در ارائه لایحه بودجه فرصت کار کارشناسی را از مجلس می گیرد ،گفت: دولت اگر با این فکر که مجلس در بودجه دست می برد پس بودجه را با تاخیر به مجلس بیاوریم تا توسط قوه مقننه تغییر نکند، سخت در اشتباه است چرا که کاملا نتیجه برعکسی می دهد ومجلس تغییرات لازم را با سرعت زیاد و دقت کم انجام می دهد./



تاریخ انتشار : 2 دی 1391 03:33



» اخبار مرتبط:

  • احمدی نژاد نیامد، یک نماینده: زنگ بزنید تا بیاید!
  • باید از دولت بپرسد چرا؟
  • پشت پرده تاخیر ارائه بودجه چیست؟
  • تاجگردون خبرداد/دو فوریت طرح اصلاح قانون بودجه رد شد
  • اتفاقی که برای اولین بار رخ داد: کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق رد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام