مشروح اخبار


» مدیریت ورزش کهگیلویه و بویراحمد همچنان بلاتکلیف/این همه تعلل با آن همه نیرو



با روی کار آمدن دولت جدید که چشم امید همه به چینش مدیران انقلابی و جهادی در ورزش است هنوز استان کهگیلویه و بویراحمد در سردرگمی مدیریتی در حوزه ورزش به سر می‌برد خیل عظیم ورزشکاران استان سرنوشت آینده خود را نمی‌دانند و همین موجب رکود و رخوت در ورزش استان شده است.

به گزارش راک نیوز؛ استعدادهای درخشان در استان کهگیلویه و بویراحمد در همه بخش‌ها از جمله ورزش وجود دارد که چراغ بسیاری از این استعدادها متأسفانه خاموش شده و برای افتخار آفرینی در کشور و در صحنه بین المللی هرگز شکوفا نشده اند.

با وجود همه کم کاری ها در حوزه ورزش به دلیل سکانداری مدیرانی بدون نگرش ورزشی طی یکی دو دهه گذشته اما باز هم تک ستاره هایی از این استان در سپهر ورزش کشور درخشیده‌اند که آن هم تنها به لطف همت و غیرت خودشان بوده است.
در این بین شاید یکی از دلایل رکود ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد مدیریت های ضعیف ورزشی باشد که در سال‌های اخیر نتوانسته این استعدادها را به فعلیت برساند مدیریت‌هایی که در همه بخش‌های ورزش ضعیف بوده‌اند از ضعف در حوزه ورزش قهرمانی تا ضعف در حوزه عمرانی که باعث شده بسیاری از فضاهای ورزشی مورد نیاز اکنون وجود نداشته باشد و در جاهایی نیز اگر فضایی وجود دارد نه بر اساس جانمایی درست بلکه بر حسب اغراض و برنامه های سیاسی و تبلیغاتی بوده و در جایی هم اگر ساخته شده متاسفانه به مانند ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هیچگونه نظارتی برای نگهداری از آنها وجود ندارد.
اما اکنون با روی کار آمدن دولت جدید که چشم امید همه به چینش مدیران انقلابی و جهادی در ورزش است هنوز استان کهگیلویه و بویراحمد در سردرگمی مدیریتی در حوزه ورزش به سر می‌برد خیل عظیم ورزشکاران استان سرنوشت آینده خود را نمی‌دانند و همین موجب رکود و رخوت در ورزش استان شده است.
با وجود داشتن چندین ورزشکار پیشکسوت بین المللی و جوان در استان هنوز به دلیل اختلاف سلیقه ها و شاید بینش ضعیف ورزشی نزد مدیران استان شاهد بلاتکلیفی این حوزه مهم هستیم./فارس
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 14 آذر 1400 01:17



» اخبار مرتبط:

  • بی‌مهری به ورزش بانوان در کهگیلویه/وقتی جامعه زنان سهمی از اماکن ورزشی ندار ...
  • مدیرکل ورزش و جوانان: استعدادهای ورزشی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد شناس ...
  • بی‌توجهی مسؤولان به 4 هزار ورزشکار ساماندهی شده دیشموک
  • افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان درشهرقلعه‌رئیسی
  • دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان چاروسا افتتاح می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler