مشروح اخبار


» چند خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد



۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان کهگیلویه پلمب شد.

دستگیری سارق احشام در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۳ نفر سارق حرفه‌ای احشام مسروقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ًسید محمد موسوی ً اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان گچساران موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی ارو این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند 3 نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار احشام را شناسایی و دستگیر کردند.
 موسوی تصریح کرد: از متهمان ۳ راس گوسفند مسروقه کشف و یک 
دستگاه خودرو پژو متعلق به آنان نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

****************************************
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: طرح نظارت بر صنوف با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در اماکن عمومی، ساماندهی صنوف و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی شهرستان کهگیلویه اجرا شد.
سرهنگ علی مسعودجو افزود: در قالب این طرح و بازرسی از اصناف شهرستان کهگیلویه ۵۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی شد.
سرهنگ مسعودجو اضافه کرد: از این تعداد واحد صنفی متخلف برای ۴۸ واحد اخطاریه پلمب صادر و ۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن پروانه کسب و پرداخت نکردن حق عضویت پلمپ شدند.
وی ادامه داد: طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف با محوریت و رعایت ضوابط و مقررات مربوط به اصناف به صورت مستمر در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.



**************************************
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی، ماموران پلیس با همکاری پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر در جاده شیراز به گچساران ایست وبازرسی دایرکردند.
سرهنگ موسوی افزود: ماموران در حین پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک وآن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در بازرسی از این خودرو ۲۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: دراین رابطه یک نفر دستگیر وبه مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.


*************************
دستگیری ۲ نفر از عاملان نزاع مسلحانه در شهرستان دنا
معاون هنماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهرستان دنا خبر داد و گفت: ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه در آن شهرستان دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهانبخش محمدی سیرت" در بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در روستای تمنک از توابع شهرستان دنا بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل وقوع درگیری اعزام شدند. 
وی افزود: پس از بررسی صحنه مشخص شد که ۸ نفر از طرفین نزاع مجروح و به بیمارستان منتقل که وضعیت مزاجی آنها خوب می باشد.
محمدی سیرت در ادامه بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را شناسایی و دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان انگیزه خود از نزاع را اختلافات ملکی بیان داشتند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری سایر عاملان نزاع در دستور کار پلیس قرار دارد و در حال حاضر امنیت در شهرستان برقرار است.
 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، بصورت قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.


********************
کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ًسید محمد موسوی ًدر تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی امامزاده جعفر (ع) این فرماندهی حین گشت زنی در محور گچساران شیراز به دستگاه کامیون تریلی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ده تا چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد و چوبها تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان گردید.



تاریخ انتشار : 14 آذر 1400 12:38



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد
  • یک خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 3 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری سارق مسلح احشام در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام