مشروح اخبار


» در دسترس بودن خدمات اداری 22 گانه آب و فاضلاب در بخش لوداب بویراحمد



دسترسی به کلیه خدمات اداری ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب در شهر گراب و تمامی روستاهای بخش لوداب شهرستان بویراحمد محقق شد.

 یوسف بهمنی با اعلام این خبر گفت: کلیه خدمات اداری ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد به نشانی www.abfa-kb.ir قابل دریافت است.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بیان داشت: در برخی از مناطق به ویژه در گراب مرکز بخش لوداب شهرستان بویراحمد قبلاً برای دریافت خدمات اداری آب و فاضلاب نیاز به مراجعه حضوری در یاسوج بود که این امر هزینه های زیادی را بر مشترکان تحمیل می کرد.
بهمنی ادامه داد: با استقرار سخت افزارها و نصب نرم افزارهای کاری مورد نیاز، اکنون این مشکل مرتفع شده و همه ساکنین گراب بخش لوداب و روستاهای تابعه که در گذشته خدمات مورد نظر را با مراجعه به امور مشترکین آبفا شهرستان بویراحمد دریافت می کردند، هم اکنون خدمات اداری 22 گانه آبفا در همان بخش ارائه و می توانند به آسانی به این خدمات دسترسی داشته باشند.
وی اظهار داشت: دسترسی به تمامی خدمات مشترکین از طریق سایت آب و فاضلاب در همه جای استان با وارد کردن آدرس سایت www.abfa-kb.ir برای تمامی مشترکین در استان مقدور است.
بهمنی بیان داشت: دفاتر پیشخوان منتخب در سراسر استان نیز فعال، پاسخگو و ارائه دهنده خدمات در حوزه آب و فاضلاب به مشترکین هستند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گفت: اجرای این خدمات در راستای تسریع امور و تسهیل در انجام کار، حذف سفرها و مراجعات مشترکین به مرکز استان، کاهش هزینه های مالی مردم و کاستن از خطرات احتمالی است که ممکن است در طی این مسافت زیاد برای یک کار عمومی پیش آید در نظر گرفته شده است.



تاریخ انتشار : 7 بهمن 1400 23:54



» اخبار مرتبط:

  • دریافت خدمات آب و فاضلاب از طریق پیامک
  • آمادگی سامانه 122 آبفا برای دریافت گزارشات و پیشنهادات مشترکین
  • معاون توسعه و بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد: پساب خروجی ...
  • معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمدخبر داد: انعق ...
  • ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب/ بهر ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler