مشروح اخبار


» چند خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲۰۰ عدد ترازو دیجیتال قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

اجرای طرح امنیت اجتماعی توسط پلیس کهگیلویه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با حضور سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه و سایر یگان‌های انتظامی در راستای برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان در روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

 به گزارش راک نیوز؛سرهنگ سید محمد موسوی در گفت‌گو با پایگاه خبری پلیس درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان به مرحله اجرا درآمد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: در این طرح ۳۱۷ خودرو اعمال قانون، دوازده دستگاه خودرو فاقد پلاک، شیشه دودی و سیزده دستگاه موتورسیکلت راهی پارکینگ شدند. موسوی تاکید کرد: مامورین انتظامی در ادامه این طرح دو متهم تحت تعقیب و یک نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر، تعدادی سلاح سرد، مقداری سیم و کابل برق، یک دستگاه موتور آب و شش گرم مواد مخدر را نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خاتمه وی با اشاره به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و حضور شهروندان در سطح شهر برای خرید نوروزی گفت اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این ایام با قدرت و حساسیت بیشتر در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان است و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
****************************
کشف کالای قاچاق در شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۲۰۰ عدد ترازو دیجیتال قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، یکدستگاه خودرو سمند حامل بار قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متوقف کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ دستگاه ترازوی دیجیتال کشف و محموله به دلیل نداشتن مجوز گمرکی ضبط گردید. کارشناسان ارزش این محموله را دو میلیارد ریال اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در ادامه بیان داشت: خودروی حامل این کالاها به پارکینگ منتقل و متهمان با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردیدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه در پایان خاطر نشان ساخت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
*****************************
کشف ۵۱ کيسه آرد قاچاق در چرام 
فرمانده انتظامی شهرستان چرام از کشف ۵۱ کیسه ۴۰ کیلویی آرد قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت سایپا در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "فرهاد رحیمی" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروي وانت سایپا حامل کالاي قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۵۱ کيسه آرد ۴۰ کيلويي قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چرام در پایان خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1400, 12:14



» اخبار مرتبط:

  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • چند خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف محموله قاچاق میلیاردی در کهگيلويه و بويراحمد
  • 2 خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
  • 2خبر جدید از نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟