مشروح اخبار


» استقلال علیه مجری صدا وسیما هم بیانیه داد



استقلالی ها با انتقاد از صحبت های عبداللهیان نوشته اند: اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از ورزش سه: امروز و در یکی دیگر از قسمت های برنامه ورزشگاه از شبکه تهران، امیر عبداللهیان مجری این برنامه با اظهاراتی خطاب به دو تیم بزرگ پایتخت، خبرساز شد. عبداللهیان در قسمتی مربوط به مظلوم بودن دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که سرخابی ها اقدام به مظلوم نمایی می کنند و تیم مظلوم گل گهری است که مقابل پرسپولیس با دست گل میخورد یا فجرسپاسی که با فن کشتی روزبه چشمی، دروازه اش باز می شود.

عبداللهیان همچنین با کنایه به باشگاه استقلال اعلام کرد که آبی ها نباید ادای مظلوم بودن را در بیاورند چرا که مظلوم تیم پیکان است که دیدار جام حذفی آنها برابر آبی پوشان لغو شد تا خودروسازان خلع سلاح شده به مصاف استقلال بروند. صحبت هایی که با واکنش باشگاه استقلال نیز مواجه شد.

در بیانیه ای که خطاب به عبداللهیان منتشر شده، آمده است: چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌كند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

در ادامه نیز ذکر شده است: ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و‌ منصف می‌رسید.

استقلالی ها با انتقاد از صحبت های عبداللهیان نوشته اند: اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه چرا در زمان سوت های اشتباه داوران علیه استقلال، واکنشی در تلویزیون رخ نداده، آمده است: اگر انصاف و عدالت حاكم بود، در روزهايی كه حق استقلال به دلیل سوت‌های نادرست ضايع شد، مهر سكوت به لب نمی‌زدند و حالا اين گونه ناراحتی خود از صدرنشينی استقلال را عيان نمی‌کردند.

استقلالی ها در پایان با انتقاد از نظارت مدیران صدا و سیما نوشته اند: مدیران مربوطه در سازمان صدا و سیما دقیقا بر چه اموری نظارت می‌کنند که امثال اين فرد از مقابل دوربین‌های تلویزیون کنار نمی‌روند؟ امیدواریم روزی برسد که برخی افراد در لباس کارشناس و مجری، بدنامی را به گمنامی ترجیح ندهند و بر اساس انصاف و حقیقت سخن بگویند نه چیزهای دیگر.



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1400 10:10



» اخبار مرتبط:

  • استقلال -ذوب آهن بازی کنایه ها : نزدیک بود گزارشگر لباس بپوشد /توپ را با خو ...
  • اعتراف مجری تلویزیون به سوال اشتباهی که دیروز پرسیده بود +جزئیات
  • محسن مسلمان رسماً به استقلال پیوست
  • دلیل مصاحبه‌ با قلعه‌نویی علیه‌ پرسپوليس
  • لیست 18 نفره پرسپولیس اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler