مشروح اخبار


» پیام تبریک فرماندار شهرستان لنده به مناسبت میلاد امام‌حسین(ع) و روز پاسدار



فرماندار شهرستان لنده با صدور پیامی میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز؛جلال دانش فرماندار شهرستان لنده با صدور پیامی میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:
میلاد حضرت سید الشهدا علیه السلام و روز پاسدار را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخواسته از اندیشه های امام عظیم الشان ملت بزرگ ایران برای حراست و حفاظت از دست آورهای تاریخی انقلاب اسلامی تشکیل شد.
با همه دشمنی ها و خباثت نظام سلطه سپاه با درک عمیق آرمان های توحیدی و الهی انقلاب برای نیل به اهداف عالی آن از ابتدا تا کنون با حرکت هوشمندانه و عالمانه ی خود همواره به عنوان نیرویی ولایت مدار و مردمی در گره گشایی از مشکلات و رفع نیازمندی های کشور پیشگام و پیشرو بوده است.
خداوند متعال در سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰ میفرماید: 
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾ 
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!
ترجمان حقیقی این آیه نورانی بلاشک در همه ابعاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
قدرت و عزت امروز میهن اسلامی و جبهه مقاومت حاصل حماسه ها و رشادت های بی نظیر سپاه و دست آوردهای پر اهمیت، راهبردی و استراتژیک این نیروی تربیت یافته مکتب عاشورا است.
موشکی، هسته ای، تقویت بنیه علمی کشور در علوم روز ، تجهیزات نظامی پیشرفته، سامانه های مدرن راداری و جنگ الکترونیک، قایق های تندرو، شهرهای موشکی، واکسن کرونا، حضور موثر و به موقع در همه جبهه ها و گرفتاری های مردم( زلزله، سیل، بلایای طبیعی و ...) و نیازمندی های کشور تنها بخشی از عملکرد فرزندان تربیت یافته در دامان سپاه اسلام است.
مهمترین دست آورد سپاه تربیت نیروی های تراز انقلاب اسلامی بوده است.
نیرویی که به ما میتوانیم جامه ی عمل پوشانده است و خودباوری را مبتنی بر رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه خود به منصه ظهور رسانده است و انسان انقلابی را در مقابل غرب متعدی پرورش و رشد داده است.
انسانی که نه تنها بر حقوق خود ایستادگی می کند بلکه این جهان بینی توحیدی و نگاه انقلابی را برای همه ملت های تحت ستم آرزومند است.
سپاه امروز امنیت و عزت را برای همه ایرانیان و مستضعفان جهان به ارمغان آورده است و هرآنچه ارزش و آرمان انقلاب بوده است را با ایمان راسخ و جهاد بی وقفه بر سر دست گرفته است با افتخار به آن در میدان وسیع جبهه مقاومت علمداری می کند.
پاسداران تربیت یافته مکتب روح الله با تکیه بر وعده های الهی و آرمان های بلند همچون حسن طهرانی مقدم ها، کاظمی ها، عماد مغنیه ها، همت ها و فخری زاده ها و ابو‌مهدی المهندس ها و سید الشهدای جبهه مقاومت اتفاقات بزرگی را رقم زدند و گلوی گشاد مستکبران عالم را در میدان های متعدد با قدرت فشردند و حقوق به ناحق خورده ملت های منطقه را از حلقومشان بیرون کشیدند.
پشت شیاطین بین المللی را در منطقه غرب آسیا به خاک مالید و توطئه های بزرگ و سهمناک جبهه بین المللی شیطان بزرگ و صهیونیزم بین المللی را خنثی و خطوط امنیتی و مرزهای گسترش یافته آنان را از منطقه جمع نمود و چپاولگران و غارتگران ۵۰۰ ساله را بر سرجای خود نشاند.
دست آوردهای این نیروی مومن و انقلابی را اگر بخواهیم بشماریم از طاقت نوشتار خارج است و دلهایی که نور ایمان در آن تابیده است و مومن به آرمان های والای انقلاب هستند میدانند که سپاه این دست آوردهای عظیم را در چه شرایطی بدست آورده است و فرصت های دست نیافتنی را برای ملت متمدن ایران یافتنی کرد.
حضور در عرصه سازندگی کشور، محرومیت زدایی و بسیج عمومی مردمی برای ارتقای سطح تعاون و همبستگی ملی، مسئولیت های اجتماعی، مبارزه و جهاد در عرصه جنگ شناختی و بصیرت افزایی از دیگر مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
روشن و واضح است که شیاطین و ظالمین عالم چنین نیروی پر قدرت و مجاهدی را برنخواهند تافت و تمام نیرو و تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ایجاد تشویش و ترور شخصیت سپاه این سد محکم را از سر راه خود بردارند و لیکن همواره پیروز میدان نبرد و جنگ ترکیبی دشمن نیرویی برآمده از اراده الهی و متکی به مردم است و محاسبات آنان نیز غلط و اشتباه بوده است.
بخش جدی و مهم حرکت انقلاب اسلامی به سمت جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی را سپاه مقتدر ایران اسلامی به دوش می کشد و تا ظهور دولت یار با افقی روشن گام های استوارتری برخواهد داشت.
رحمت و رضوان خدا بر شهدای سپاه و سلام خداوند بر همه مجاهدان راه حق.
این روز بزرگ را به همه مجاهدان راه حق،عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ درود و صلوات خاصه به روح ملکوتی امام انقلاب و فرزندان انقلابی شهیدش خصوصا حاج قاسم عزیز .
جلال دانش



تاریخ انتشار : 15 اسفند 1400 02:09



» اخبار مرتبط:

  • پیام فرماندار لنده به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن
  • پیام منتخب مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب ا ...
  • پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس سالروز تاسیس سپاه پ ...
  • پیام تبریک فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تشکیل سپ ...
  • موحد انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler