مشروح اخبار


» موحد باعث آشفتگی و وحشت مخالفانی به نام منتقد..




مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.



موحد باعث آشفتگی و وحشت مخالفانی به نام منتقد..

بعد از گذشت چند روز از تصویب مجوز زیست محیطی سد آبریز و حل و فصل مشکلات مربوط به سد آبریز؛ مخالفان حاج محمد موحد نماینده ی کهگیلویه ی بزرگ، رنگ عوض کرده و دوباره با استناد به انتشار برش هایی هدفمند از فیلم همنشینی حاج آقا موحد با طلاب حوزه علمیه؛
با تیترهای زرد و مقالات سخیف تلاش می کنند تا چالش مجددی به راه بیندازند و موحد و تیم ایشان را وارد بازی جدیدی کنند که هیچگاه به مراد نخواهند رسید. 
مخالفان موحد که این روزها،حسب عملکرد و عادت دیرینه خود، مرزهای جغرافیایی و قومیت را پر رنگ کرده اند و کاملا به فاز قومیت ها ورود کرده اند؛ تنها راه تهییج جامعه را در بازی قومیت و انتصابات خواص می بینند و قصد دارند تا از احساسات مردم شریف کهگیلویه بهره برده و با موج سواری بر پهنه ی امواج تخیلات و تفکرات بیمار گونه ،ضمن تخریب پایگاه و دستاوردهای موحد؛ اندکی به وجدان های اندوهگین و گناهکار خویش تسکین بدهند.
 این روزها تنها حربه ی این افرادِ بدهکار سیاسی طیف خاص ؛ خلق فضایی مبهم و سردرگم کردن جامعه با انشاهای حتی بچه ناپسند و مبتدیانه است تا در این آب گل آلود وفضای روحی و روانی و اقتصادی حاکم بر جامعه؛ تنفر از موحد را نیز در اذهان مردم بذرپاشی کنند و در آینده از این مزرعه ی سراسر عداوت و جهالت ، به خیال خام خویش محصولی بِدرَوَند. زهی خیال باطل!!!! مخاطبین محترم اگر توجه بفرمایند در ماه های اخیر اکثریت مقالات و مطالبِ منتشر شده در مخالفت با موحد بدون نام و نشان نویسنده بوده است. چرا؟ واقعا تاکنون از خود پرسیده اید چرا؟ 
 اینان که نام منتقد بر خویش نهاده اند ،مخالف و معاند موحداند و هیچ گونه قرابتی با واژه منتقد ندارند. منتقد باید نقد منصفانه و خالی از شائبه غرض همراه با ارائه ی راهکار، هم مشکل را مطرح کند و هم راهِ حل و فصل مشکل را. منتقد باید نام و نشان داشته باشد تا مخاطب و مسوولان بفهمند که چه کسی با چه دیدگاه و چه سطح سواد و دانش و تخصصی قصد کمک دارد و در ادامه ی راه با شناختِ از افراد یا فرد منتقد از دانش و توان وی بهره ببرند نه این که مطلب سراسر توهین و تخریب و بدون نام و هویت منتشر کنند. این افراد در واقع با این سیاه نمایی ها قصد تخریب مسوولان خدوم و حتی اجرایی نظام و استان را دارند و از سوی دیگر از پذیرش عواقب نوشتار خویش واهمه دارند که این رویه ی غلط، بلای فضای سیاست زده و متعصبانه مجازی در سطح استان می باشد. 
برخی افراد که به واسطهٔ قرابت با وکیل سابق کهگیلویه، به نان و نوایی رسیده اند و بدهکارِ سیاسی می باشند، تلاش می کنند تا با پراکنده گویی و اشائه ی توهم ، دَین خود را ادا کنند و وا أسفا!!!! از بس غرق تعصّب و تهیّج اند که فکر می کنند با توهین و تخریب موحد باعث تسطیح جاده ارتباطی و حفظ قرابت خود با اربابشان می شوند و برای اشتغال خود و اقارب در پتروشیمی ها، دکل ها و پایانه های نفتی ، باتخریب ها و مخالفت های متعصبانه شان بسی تلاش و خوش خدمتی می نمایند تا با نشان دادن این زاویه تند لبخند رضایت بر لب مراد خویش ببینند که باید به حال این افراد افسوس خورد و پیر و مرادشان را نقد نمود که چرا این افراد بی ظرفیت را این گونه بدهکار معنوی خویش نموده که برای پاس کردن چک های بدهی سیاسی خویش؛ هیچ اندیشه ی سازنده ای ندارند و تازه دستشان به کاغذ و قلم خورده و این گونه بی حرمتی و مرزبندی ها را ترویج می دهند..
بعد از ماه ها مطلب نوشتن در مورد سد آبریز و نقد موحد در راستای حذف اعتبار سد آبریز، دنبال چی هستید؟!؟! بعد از اخذ مجوز همین سد توسط نماینده حال حاضر ؛ مخالفان موحد آن قدر نقره داغ شدند که بالادستشان بیانیه ی آتش بس داد ؛ مخالفان عملا تسلیم شدند، چون امید داشتند تا حداقل در مورد سد آبریز دست بالا را داشته باشند و مرتب بتوانندبه عنوان نقطه ضعف و پاشنه آشیل موحد از این سوژه بهره ببرند، اما وقتی موفقیت موحد حتی در حل مجوز زیست محیطی سد آبریز را دیدند باز هم با صدور بیانیه طرفین و دوستداران خود و موحد را به سکوت دعوت کردند که دوستان موحد ضمن حفظ احترام برای جناب آقای هاشمی پور؛ سکوت کردند و از مجادله ی مجازی خودداری نمودند. اما گویا داغ نقره داغی چنان دردناک بود که باز هم،همان به اصطلاح مگسان گرد شیرینی با تداوم راه غلطی که پیش گرفته بودند و حسب دستور جناب مهندس هاشمی پور دست نگه داشته بودند ، باهمان سیاق زشت و مطالب سخیف وارد کارزار تخریب افتادند و در واقع به شخص آقای هاشمی پور دهن کجی کرده و به لجاجت کودکانه و عمل نابخردانه ی خود ادامه دادند تا ثابت شود که آنها که نام منتقد بر خود گذاشته اند داغ دیگری دارند وگر نه حداقل حرمتی برای شخص آقای هاشمی پور قائل بودند...ضمن تقدیر از عملکرد سازنده ی هاشمی پور در برخی طرح ها؛ اما اینک مشخص می شود که وام داران و بدهکاران سیاسی ایشان آنچنان وامدارند که تلاش می کنند تا زمان حضور آقای موحد در منصب نمایندگی کهگیلویه، تمام اقساط و سفته های بدهی خود را با معاندت بی منطق و خارج از دایره ادب با حاج آقا موحد پاس کنند.. اینک که مخالفت با موحد می تواند به پایان بدهکاری شما کمک کند، پس آگاه باشید که چقدر مدیون حضور حجة الاسلام سید محمد موحد هستید که حضور یا شعار عدم حضور ایشان در صحنهٔ وکالت این قدرررررر به نفع شماست که با هجمه و تخریب ایشان بدهی پاس می کنید ،پس وجود و عدم وجود موحد درسپهر سیاسی کهگیلویه ؛ فضای مطلوبی برای برخی بدهکاران سیاسی می باشد که از بالای دکل های نفتی یا در حین نگهبانی در حراست خطوط نفت ؛ به حریم و حرمت موحد هجمه وارد کنند و سکوت موحد تا سرحد جنون آشفته شان کرده است . توصیه تان می کنم که قدر دان موحد باشید،....
اینک که هنوز دو سال مانده تا انتخابات آینده ی مجلس شورای اسلامی برخی مخالفان موحد با استناد به وضعیت وات ساپ و برخی جملات توئیتری چند تن از دوستداران موحد در دنیای مجازی، خوشحالی و پایکوبی می کنند که در رقابت آینده دیگر موحد حضور ندارد و این خوشحالی واقعا ترس شان را از حضور محمد موحد در انتخابات و رقابت با ایشان را نشان می دهد. پس واقعا موحد فرشته ی عذاب برخی ها در کهگیلویه شده است که با وضعیت واتساپ یک نفر دلخوش و گرم می شوند و با توئیت شخص دیگری سردشان می شود!!!!
اینان از چه چیز موحد می ترسند که اینگونه شبانه روز زندگی را بر خود حرام کرده و مطلب منتشر می کنند؟!؟!؟!؟!
،مگر نه این است که می گویید موحد هیچ کاری نکرده و عملکرد قابل قبولی ندارد پس از چه می ترسید؟ و خوشحالی تان بابت عدم حضور موحد در انتخابات آتی برای چیست؟ اصلا شما با خود چند چند هستید؟
من الله توفیق 
مولف: م. خادم



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1400 11:15



» اخبار مرتبط:

  • نقش موحد در توزیع قدرت و تولید دموکراسی پاسخی به یاداشت ( مشروطه، موحد و ع ...
  • کهگیلویه بزرگ به عدل هاشمی پور اعتماد نکرد/موحد به بهارستان برگشت
  • واکنش کارگردان هم استانی نسبت به ویدیوی اخیر عدل هاشمی پور
  • گزارش تصویری دیدار حجت السلام موحد با آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • ایا موحد باخبرخوش به دهدشت برگشته؟/
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler