مشروح اخبار


» فرماندار شهرستان لنده از رفع یکی از مشکلات اساسی شهر لنده خبر داد



فرماندار شهرستان لنده از رفع یکی از مشکلات اساسی شهر لنده خبر داد.

فرماندار شهرستان لنده از رفع یکی از مشکلات اساسی شهر لنده خبر داد.





به گزارش راک نیوز،جلال دانش فرماندار شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت و گفت:یکی از مشکلات اساسی و جدی مردم و مسولان شهرستان لنده بحث شبکه آب و فاضلاب شهر لنده بود که چند سالی است با این مشکل دست و پنجه نرم می کردند.



وی افزود؛بعد از بازدید ها و نشست های متعدد با مسولان مربوطه این مسئله در اولویت و دستور کار قرار گرفت.




دانش در ادامه افزود؛ ۳ میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده بود که از این اعتبار تنها ۸۰۸ میلیون تومان تخصیص و جذب شد.



فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد؛دفع فاضلاب به‌خوبی انجام نمی‌شود و بوی بد این فاضلاب اذیت کننده و لازم است با لایروبی جدول فاضلاب شهر لنده ساماندهی لازم صورت پذیرد که امیدواریم در سال جدید این مشکل مهم با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری لنده مرتفع شود.





این مسول عنوان کرد؛خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده محترم مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم استان و همراهی ها و تلاش های دکتر شهابی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل ماده ۲۳ این پروژه مهم حل شد و در آینده نزدیک انشالله با تزریق اعتبارات این مشکل رفع خواهد گردید.



دانش با بیان اینکه مشکلات زیادی در شبکه توزیع آب در سطح شهر لنده وجود دارد، افزود:متاسفانه در حال حاضر در این شهر تعداد ۲۰ خیابان شبکه توزیع آب ندارد و در تلاش هستيم که هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.




فرماندار شهرستان لنده در پایان با اشاره به اینکه چند ماهی مشکل قطعی و کمبود آب شرب در قسمتی از شهر خصوصا شهرک های فجر و شهید رجائی وجود داشت ،گفت؛خوشبختانه با رایزنی ها و پیگیری ها با شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یک عدد پمپ جدید برای حل این مشکل نصب و هم اکنون مناطقی که با مشکل مواجه بودند از آب شرب پایدار برخوردار هستند.



تاریخ انتشار : 26 اسفند 1400, 19:02



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار لنده؛ ضرورت تنظیم سند تحول آفرینی شهرستان لنده
  • فرماندار شهرستان لنده منصوب شد+عکس
  • دو خبر از شرکت آب و فاضلاب
  • دو خبر از شرکت آب و فاضلاب استان
  • فرماندار لنده :موازی کاری ادارات بزرگترین مانع توسعه لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟