مشروح اخبار


» تخلیه هتل پرسپولیسی‌ها با حضور پلیس



هواداران با وجود تلاش نیروی انتظامی باز هم برای ماندن در هتل و گرفتن عکس یادگاری مقاومت کردند اما با صحبت‌هایی که انجام شد بالاخره آنها متقاعد به ترک هتل شدند این در شرایطی است که بازیکنان پرسپولیس ساعت 20:45 دقیقه به دلیل تأخیری که در پروازهایشان بود در اتاق‌های خود خوابیدند. با پادرمیانی 20 مأمور نیروی انتظامی بالاخره حدود 200 هوادار که در هتل هما برای دیدن بازیکنان آمده بودند، رفتند.

استقبال گرم هواداران شیرازی از بازیکنان پرسپولیس در سفر قرمزپوشان به شیراز برای دیدار مقابل فجر از هتل تا محل اقامت پرسپولیسی‌ها یعنی هتل هما کاملاً مشخص بود، تا حدی که حدود 200 هوادار با تجمع در لابی هتل هما اعلام کردند تا زمانی که با بازیکنان و مخصوصاً‌ علی کریمی عکس یادگاری نگیرند هتل را ترک نخواهند کرد. این ماجرا حتی تا ساعت 21:25 دقیقه امشب به طول انجامید تا بالاخره با تلاش مأموران نیروی انتظامی که حدود 20 نفر بودند هتل هما تخلیه شد.

هواداران با وجود تلاش نیروی انتظامی باز هم برای ماندن در هتل و گرفتن عکس یادگاری مقاومت کردند اما با صحبت‌هایی که انجام شد بالاخره آنها متقاعد به ترک هتل شدند این در شرایطی است که بازیکنان پرسپولیس ساعت 20:45 دقیقه به دلیل تأخیری که در پروازهایشان بود در اتاق‌های خود خوابیدند.

پس از اینکه هواداران شیرازی هتل هما را ترک کردند ورود هرگونه افراد متفرقه مانند خبرنگاران و دوستان بازیکنان نیز به هتل ممنوع شد.

شیرینی سرپرست پرسپولیس و عباسی مدیر رسانه‌ای این تیم نیز دقایقی مقابل هتل با هواداران به گفت‌وگو پرداختند.

چند مأمور نیروی انتظامی برای حفظ آرامش در مقابل هتل همای شیراز حضور دارند که از هرگونه مشکل جلوگیری شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فردا در شیراز مهمان فجر خواهد بود.



تاریخ انتشار : 10 دی 1391 02:07



» اخبار مرتبط:

  • کاروران پرسپولیسی ها دو دسته شد
  • تساوی پرسپولیس در روز جدایی هواداران
  • حمله به هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها
  • کریمی فرودگاه مهرآباد را به هم ریخت
  • هواداران پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر را شکستند/تجمع روی سقف استخر زنانه!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام