مشروح اخبار


» مدیرکلی سازمان جهاد کشاورزی استان، برازنده دکتر معتمدی/ اقدامات رضایت بخش و کم نظیر رئیس سازمان جهاد نتیجه مثلث تجربه و تخصص و تعهد



« بخش کشاورزی از مهمترین بخشهای محوری در توسعه استان است که نیازمند برنامه‌ریزی و اولویت بندی برای حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی این بخش برای خدمت بهتر به مردم هستند» پارگراف فوق، از زبان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه گفته شد. 

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.





مدیرکلی سازمان جهاد کشاورزی استان، برازنده دکتر معتمدی/ اقدامات رضایت بخش و کم نظیر رئیس سازمان جهاد نتیجه مثلث تجربه و تخصص و تعهد 

 « بخش کشاورزی از مهمترین بخشهای محوری در توسعه استان است که نیازمند برنامه‌ریزی و اولویت بندی برای حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی این بخش برای خدمت بهتر به مردم هستند»
پارگراف فوق، از زبان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه گفته شد. 
پُر واضح است که کشاورزی بر اساس فاکتور دانش بنیان که در شعار سال مورد عنایت رهبر معظم انقلاب بوده، می تواند در اوضاع وخیم اقتصادی به کمک مردم آید و بخش عظیمی از مشکلات اشتغالی و تولیدی مردم را حل کند. رسیدن به شرایط آرمانی در حوزه جهاد کشاورزی نیازمند مدیریت توانمند و علمی است که با مشکلات زیرساختی در حوزه کشاورزی آشنا باشد تا کارهای بزرگ با روشهای بزرگ به سرمنزل مقصود برسد. 
در این راستا، مثلثی که زمینه را برای برون رفت از کشاورزی سنتی به مدرنیته و تحول زا هموار می کند بر پایه سه اصل تجربه، تخصص و تعهد استوار خواهد بود. 
این سه اصل همانند ستونهای یک خیمه هستند که بدون هرکدام از آنها، احتمال فروریزی خیمه وجود دارد. 
تجربه در جای نخست قرار دارد همانگونه که گفته اند: « تجربه پدر علم است ». 
 تجربه ی دکتر معتمدی با یک سرچ‌ ساده در اینترنت بدست می آید. 
سید علی معتمدی پله پله و گام به گام تجارب گرانبهایی را در زمینه کشاورزی و مشکلات استان در حوزه یاد شده، کسب کرده و به قولی " این کاره " بوده؛ چه آنکه ایشان در گذشته های نه چندان دور، سکاندار جهاد کشاورزی شهرستان چرام بوده که همه کشاورزان و دیگر اقشار چرامی از مدیریت و نحوه تعامل او با مردم به نیکی یاد می کنند.
تخصص در جایگاه دوم قرار دارد. سید علی معتمدی پس از مدیریت موفق خود در چرام و کسب تجربه لازم، در دانشگاه معتبر شیراز مدرک دکتری تخصصی را دریافت کرد و تجربه و تخصص ( دانش) دو‌ بازوی توانمند برای ایشان شدند تا مرحله ارزشمند تعهد یا عمل ( جایگاه سوم) نمود پیدا کرده‌ و مردم خواه ناخواه آن را حس کنند.
 و این روزها از کشاورز گرفته تا بازاری تا مسئولان ارشد استان و وزیر جهاد کشاورزی، همه مدیریت دکتر معتمدی را تحسین می کنند. در نسبت با دیگر استانهای کشور، در استان کهگیلویه و بویراحمد نه خبری از آشفتگی و کمبود مایتحاج اولیه مردم هست و نه کشاورزان و دامداران احساس نگرانی می کنند. 
تشکیل منظم ستاد تنظیم بازار، بررسی دقیق اولویت‌ها و نیاز سنجی پیرامون نهاده های دامی ( در این رابطه سید علی معتمدی‌پور در نشست و بیناری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در زمینه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی و دامی اقدامات خوبی در استان انجام شده است.وی افزود: در توزیع نهادهای بخش کشاورزی به نسبت سال گذشته 41 درصد افزایش داشتیم).
همچنین توزیع عادلانه محصولات کشاورزی از اقدامات تحول آفرینی بوده که در این مدت اندک با مدیریت علمی دکتر معتمدی صورت گرفته و نوید روزهای خوشی برای استان را می دهد. 
گفتنی است، وزیر جهاد کشاورزی و معاونان ایشان، بارها رضایت خود را از ایده ها و عملکرد علمی و موفقیت آمیز مدیر کل جهاد اعلام کرده اند. 
تقدیر و تشکر ویژه استاندار از پای کار بودن و تلاش بی وقفه ایشان در جهاد، نیز مؤید فضای حاکم است. سخنان امام جمعه یاسوج و امام جمعه باشت و دیگر ائمه جمعه پیرامون عملکرد موفق وی ناشی از همان مثلث تجربه، تخصص و تعهد است. 
جای هیچگونه تردیدی نیست که استقبال و خوشحالي مردم در حاشیه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش کبگیان از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نیز نشانگر رضایت مردم است. 
به راستی، هر مدیری که معجون ارزشمندی از سه اصل تجربه، تخصص و‌ تعهد داشته باشد، در امر مقدس خدمت رسانی به مردم موفق خواهد شد.
 به قول شاعر: 
چون که صد آید نود هم پیش ماست. 
 دکتر معتمدی به عنوان یک نخبه علمی که براساس شایستگی و لیاقت تمام و آهسته و پیوسته به این جایگاه رسیده، با تکیه بر تجربه، مدیریت علمی و تخصص و با اقدامات انقلابی و جهادی و متعهدانه خود نشان داده که کاملا بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت می کند؛ چه آنکه تاکنون وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و عملکرد فوق العاده وی رضایت حداکثری مردم را در پی داشته است. بی شک این خود بهترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به چنین مدیران خلاق و عدالت محوری نیاز دارد. 
در این نوشتار قصد چاپلوسی نداشته ایم بلکه بر اساس واقعیت موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد و نظر مثبت افکار عمومی نسبت به اقدامات اخیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی سخن گفته ایم که سخن چون از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
جان سخن اینکه مثلث تجربه، تخصص و تعهد تحول آفرین خواهد بود و رضایت بی قید و شرط مردم را به عنوان ولی نعمتان در پی خواهد داشت. 
 قطعا و یقینا در آینده از موفقیت ها و اقدامات مثبت و تحول آفرین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیشتر خواهیم شنید.....



تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401 16:49



» اخبار مرتبط:

  • 2 انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رئيس اداره جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی منصوب شد
  • انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    ها بله ها ....
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler