مشروح اخبار


» نگاه منحصر به فرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران شایسته تقدیر است..



قبل از اینکه پیرامون نگاه بلند و راستین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سخن برانیم، برای نشان دادن جایگاه سترگ خانواده شهدا و ایثارگران به جملاتی از رهبر حکیم انقلاب می پردازیم تا موضوع این مقاله، بیشتر شفافیت پیدا کند. 

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


 نگاه منحصر به فرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران شایسته تقدیر است..
قبل از اینکه پیرامون نگاه بلند و راستین استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خانواده معظم شهدا و ایثارگران سخن برانیم، برای نشان دادن جایگاه سترگ خانواده شهدا و ایثارگران به جملاتی از رهبر حکیم انقلاب می پردازیم تا موضوع این مقاله، بیشتر شفافیت پیدا کند. 
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدّ ظله العالی) در سخنرانی های خود، وزین ترین عبارات را پیرامون جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به کار برده است که در زیر چکیده ای از آن سخنان گهربار را پیش روی مخاطب میگذاریم: 
معظم له درباره جایگاه وزین خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سلسله سخنرانی های خود فرمودند: 
 " بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌ قدر قرار دارند".
" در میان شما جمع خانواده‌ های معظم و مکرم شهیدان عزیز، برای صاحبان بینش، عطر شهادت و روح فداکاری و مجاهدت، متصاعد و محسوس است."
"شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، از جمله‌ عزیزترین شهدای طول تاریخند."
"شما جوانانی که برادرانتان شهید شدند، پدرانتان در جبهه‌ نبرد حق با باطل جان دادند، باید جلوتر از دیگران باشید."
" خدمت به فرزندان شهید، یک افتخار است."
سخنان فوق الذکر حجت را بر همه مردم ایران اسلامی و مخصوصا مسئولان نظام تمام می کند. 
بحث پیرامون این مسئله از حوصله این متن خارج است و ما اینجا به این اندک بسنده کردیم بلکه قطره ای از دریای بیکران عظمت خانواده شهدا و ایثارگران را ادا کرده باشیم. 
در این راستا، پس از اینکه دکتر احمدزاده که خود از نخبگان بومی و دلسوز استان کهگیلویه و بویراحمد است، به عنوان استاندار استان معرفی شد، از همان ابتدا، توجه و عنایت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را به عنوان یک وظیفه در سرلوحه اعمال خود قرار داد و به کرات دیگر مسئولان را نیز به اهتمام بدین امر خطیر فراخواندند. خوشبختانه استاندار در عمل هم به سخنان خود پایبند بودند و به نوعی به عهد خود وفا کردند. 
همگان می دانند، یکی از ابعاد احترام به جایگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اعتماد به آنها در جایگاه های مدیریتی است. در این باره استاندار کهگیلویه و بویراحمد دلسوزانه و مدبرانه گام برداشته اند و امید است راهی که انتخاب کرده اند را همچنان ادامه دهند. 
 انتصاب آقای محمد مشکینی به عنوان مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران که خود فرزند شهید است و شایستگی چنین جایگاهی را داشت، برای مردم شهید پرور استان بسیار خوشایند بود.
چندی پیش سرکار خانم زینب خواجه زاده فرزند شهید والامقام خواجه زاده نیز بر اساس تخصص و‌ تعهد به عنوان مدیر کل تحول اداری استانداری منصوب شدند. دیروز نیز خروجی سایتهای خبرگزاری درباره انتصاب آقای طاهر شریف پور فرزند شهید والامقام شریف پور بود که شنیده های موثق حاکی از آن است، تنها کسی که پشت این انتصاب ارزشمند که بر اساس شایستگی و تخصص صورت گرفت، قرار داشت، استاندار ولایی استان بوده و لاغیر. 
در مقاله ای جداگانه به حمایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فرزندان شهدا و ایثارگران عزیز و اعتماد به آنان در جایگاه های مدیریتی خواهیم پرداخت و اما هدف و غرض اصلی ما در این مقال، تشکر و قدردانی از استاندار است که چینن نگاه ارزشمندی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران دارند. 
قطعا و یقینا، دعای خانواده شهدا و ایثارگران نیز مثل کوهی پشت سر استاندار خواهد بود.



تاریخ انتشار : 31 فروردین 1401 11:12



» اخبار مرتبط:

  • یاد و خاطره شهید حیدریان در نهمین سال درگذشتش گرامی داشته شد
  • ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنها در دهستان راک
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با خانواده ی شهیدان ...
  • افتتاح گلزار تک مزاری شهید محمد آمده در روستای چال کلاغ کهگیلویه
  • تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    • احسان

    • 31 فروردین 1401 09:48
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    دروغ چرا منحصر به فرد یعنی چه اصلا این دولت ومجلس فقط ایثارگران زو بدنام کردن
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler