مشروح اخبار


» چند خبر کوتاه از فرهنگ و ارشاد گچساران



رونمایی از تمثال شهدای هنرمند، نشست هم اندیشی هنرمندان با مدیران و نمایش بچه گوزن عناوین چند خبر کوتاه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران است.

رونمایی از تمثال شهدای هنرمند گچساران
به گرارش راک نیوز؛ تمثال هشت شهید هنرمند گچساران در آیینی که روز سوم خرداد و همزمان با سالروز آزادی خرمشهر با حضور مسوولان و خانواده شهدا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، رونمایی شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین ضمن بازگویی خاطراتی از شهدای هنرمند این شهرستان تاکید کرد: تمثال شهدای هنرمند این شهرستان با همکاری 2 تن از هنرمند گچساران تولید شده است.
اورنگ نارکی گفت: هشت شهید دوران دفاع مقدس شهرستان در رشته‌های مختلفی چون خوشنویسی، عکاسی، مداحی و سایر رشته های هنری سابقه فعالیت داشته اند.
نشست هم اندیشی هنرمندان با مدیران گچسارانی
نشست هنرمندان گچسارانی با مسوولان این شهرستان در سالن اجتماعات باشگاه شهر دوگنبدان برگزار شد و این قشر فرهیخته مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند و از مسوولان خواستند تا برای رفع این دغدغه ها چاره اندیشی کنند.
نارکی عنوان کرد: در این نشست هنرمندان ضمن مطرح کردن مشکلات معیشتی، نبودن سینما درگچساران، نیمه کاره بودن پردیس هنری شهر دوگنبدان، غیرهنری بودن فضای اداره فرهنگ و ارشاد گچساران را به عنوان دغدغه های خود مطرح کردند.
نمایش بچه گوزن در گچساران به روی صحنه رفت
نمایش "بچه گوزن" با نویسندگی و کارگردانی محبوبه موسوی چهارشنبه شب در سالن شهید مندنی‌زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اجرا شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ترنم مالمنیری، آذرینا خلیلی، الین محبوبی، آیسا خانزاده، آرشام موسوی، مریم کریمی‌گله، باران احمدی، مریم الهی و آیناز ابرکار در این نمایش هنرنمایی کردند.
وی افزود: نمایش بچه گوزن در شرایطی به صحنه رفت که اجرای تماشایی آن‌ها با استقبال خوب تماشاگران و خانواده‌ها روبه‌رو شد.
نارکی اضافه کرد: این نمایش همچنین قرار بود روزهای پنجم و ششم خردادماه از ساعت 18.30 به روی صحنه رود که به دلیل همزمانی با شهادت امام جعفر صادق (ع) به زمان دیگری موکول شد. 



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1401 13:12



» اخبار مرتبط:

  • زمان و مکان آیین معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اعلام ...
  • نمایش "گلزخم" در دهدشت به روی صحنه می‌رود/زمان و مکان
  • نمایش کجا ماندن،جاماندن در دهدشت اجرا می‌شود/جزئیات
  • نمایش"یک هفته راه رفتن در بهشت" در راه شانگهای+تصاویر
  • نمایشگاه آثار تجسمی جشنواره بین المللی فجر درگچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler