مشروح اخبار


» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: شهرستان های بهمئی و مارگون پایلوت های پیشرفت منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام (ره)



نادری شهرستان های بهمئی و مارگون را پایلوت های پیشرفت منطقه ای این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد و گفت: با حضور مردم، گروه های جهادی در این مناطق خدمات بهداشتی سلامت، آبرسانی، محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی رقم می خورد.

به گزارش راک نیوز «شایان نادری» با اشاره به رسالت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور، اظهار کرد: رسالت های ستاد اجرایی در زمینه های توانمندسازی اقتصادی، حوزه سلامت و زیربنایی فرهنگی است.

 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد چهار هزار و 848 طرح اشتغال زایی در این استان خبر داد و گفت: روال اجرای این طرح ها در روستاها با فراخوان، هماهنگی با دهیاری ها و تسهیل گیری سرعت بخشیده می شود.
 
وی اجرای این طرح ها را متناسب با زیست بوم، ظرفیت و تقویت اشتغال در روستاها دانست و با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و مجتمع های کارگاهی که نیازمند سرمایه در گردش هستند، گفت: ستاد تاکنون از 22 واحد تولیدی، 10 طرح گلخانه ای، 2 طرح پرورش ماهی، 1 کارخانه آب معدنی و 1 شرکت دانش بنیان با اشتغال چهار هزار و  848 نفر و اعتبار دویست میلیار تومان حمایت کرده است.
 
نادری از حمایت ستاد فرمان امام از 60 واحد تولیدی استان در سال جاری خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون در ساخت 272 باب کلاس درس مشارکت داشته و با همکاری آبفا در قالب 40 پروژه آبرسانی مشکل 172 روستای استان حل شده است.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه امسال بساط 36 مدرسه کانکسی بالای 15 دانش آموز در استان برچیده می شود، خاطرنشان کرد: در قالب 15 پروژه با راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می کنیم خدمتی در رفع مشکل راه روستایی داشته باشیم.
 
وی از خدمات بنیاد احسان زیر نظر این ستاد سخن به میان آورد و افزود: بعد از شیوع کرونا در استان این بنیاد 16 رزمایش معیشتی، سلامت، اهداء وسایل سرمایشی و گرمایشی با بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار برگزار کرد.
 
نادری خاطرنشان کرد: تاکنون 200 سری جهیزیه به عروس و دامادهای نیازمند توسط ستاد فرمان امام (ره) در استان اهدا شده است.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان های بهمئی و مارگون را پایلوت های پیشرفت منطقه ای این ستاد در استان دانست و ابراز داشت: با حضور مردم، گروه های جهادی در این مناطق خدمات بهداشتی سلامت، آبرسانی، محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی رقم می خورد.
 
وی همچنین از خدمات دهی قرارگاه توانمندسازی این ستاد در پنج منطقه از استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با کمک دستگاه های اجرایی، قرارگاه توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در شهرک امام حسین (ع) یاسوج، مادوان سفلی در شهرستان بویراحمد، 2 محله گلزار و لبنان در گچساران و محله گلزار دهدشت خدمات رسانی در حال انجام است.



تاریخ انتشار : 9 تیر 1401, 18:47



» اخبار مرتبط:

  • شهرستان های بهمئی و مارگون به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انتخاب شدند+جزئیات
  • بهره برداری از پروژه بهسازی چشمه امامزاده حمزه سرفاریاب شهرستان چرام
  • مدیرکل نمایندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمدمنصوب شد
  • مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • حمایت بنیاد برکت از یک هزار و 582 طرح خرد در شهرستان کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟