مشروح اخبار


» کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی/ کارخانه قند یاسوج به چرخه تولید باز می‌‌گردد



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی/ کارخانه قند به چرخه تولید باز می‌‌گردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.
به گزارش راک نیوز، سید احسان عسکری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت میدانی و عملیاتی در واحدهای تولیدی برگزار می‌شود، گفت:چنین تصمیمی باعث شده کارخانه قند بعد از سال‌ها تعطیلی در فرآیند بازگشت به چرخه تولید قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کارخانه قند یاسوج ظرف ۶ تا ۷ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد‌.
وی با اشاره به بازگشت کارخانه ماشین‌سازی گچساران بعد از سال‌ها تعطیلی گفت: کارخانه درآمد و اشتغال خوبی ایجاد کرده و به طور غیرمستقیم معضلات اجتماعی و آثار زیانبار ناشی از بیکاری را کاهش داده است.
وی از احداث کارخانه فولاد خبر داد و گفت: قریب به ۴۸۰ میلیارد تومان سهمیه تسهیلات اشتغالزایی در چهار ماهه ۱۴۰۱ بوده که به بانک معرفی شده و قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
وی از کسب رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در اختصاص تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: صندوق کارآفرینی امید منابع مالی واحدهای تولیدی را به تامین کرده و از همین حیث رتبه دوم را کسب کرد.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1401, 10:04



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت38 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید گچساران
  • 25میلیارد ریال وام اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد
  • 600 تعاونی محلی زنان کارآفرین در کشور ساماندهی شدند
  • شهرستان گچساران سالانه 100 هزار تن محصول کشاورزی تولید می کند.
  • مُدیر جدید صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟