مشروح اخبار


» فدوی: سپاه دست فلسطینی‌ها را پُر خواهد کرد



جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه جبهه باطل ناچار است شروط جبهه حق را بپذیرد گفت:رژیم صهیونیستی با اقدام احمقانه در حمله به غزه شکست دوباره را تجربه کرد.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از مهر ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در تجمع ضد صهیونیستی مردم عاشورایی تهران که عصر روز (سه شنبه) در میدان فلسطین برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز روز اول اسارت اهل بیت است و در چنین ساعاتی سخت‌ترین مصیبت‌ها و رنج‌ها بر اهل بیت پیغمبر وارد شد.

وی عنوان کرد: مسلماً وقتی این مصیبت‌ها بر اهل بیت پیغمبر وارد می‌شد خداوند این بشارت را به آنها داد که حتماً روزی همه مردم دنیا طعم حکومت اسلامی را خواهند چشید. از روز اول نهضت اسلامی در سال ۴۲ امام خمینی (ره) فلسطین را به عنوان مهمترین مسأله اسلام اعلام کرد و نوک حمله خود را متوجه رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ کرد.‌

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: جبهه حق انقلاب اسلامی رو به جلو است چرا که دستورات خداوند را انجام داده است. آیا در این سال‌های طولانی خداوند به وعده خود عمل نکرده است؟ آیا امروز مردم فلسطین با ده سال قبل یکسان است؟

سردار فدوی تصریح کرد: جبهه باطل ناچار است شروط جبهه حق را بپذیرد. در سه روز اخیر شیاطین رژیم صهیونیستی با اقدام احمقانه‌ای که انجام دادند، شکست دوباره را تجربه کردند. آنها نتوانستند در برابر جهاد اسلامی تاب بیاورند، شکست خوردند و شروط جهاد را قبول کردند. آیا برای عموم مردم مشخص نیست که وعده خدا حق است و در وعده خدا تخلفی نیست؟

وی افزود: وقتی جزئی از جبهه حق و حزب الله باشید جبهه حق پیروز میدان است. ما هر روز بنا بر تکلیفی که داریم باید توانمندی و استطاعت خود را افزایش دهیم. امروز توان جبهه حق در مرکز انقلاب اسلامی یعنی ایران، بر همه دلدادگان انقلاب اسلامی ثابت شده است. در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه علیه جبهه باطل راه باز شده است و این امری دائمی است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند و شهید سلیمانی دست فلسطینی‌ها را پر کرد این روند دایمی است و سپاه انقلاب اسلامی دائم دست آنها را پر خواهد کرد و این تکلیف ما است و به تکلیف خود مثل همیشه عمل می‌کنیم. ما تکالیفمان را انجام می‌دهیم و پیروزی را خدا برای جبهه حق فراهم می‌آورد.

وی اضافه کرد: نتایج بر عهده خداوند است و ما فقط باید تکالیف خود را انجام بدهیم و می‌دهیم و انجام خواهیم داد. تعجب است که بعضی از کشورهایی که خداوند عقل حسابگری را از آنها گرفته این قاعده قرآنی را نمی‌فهمند.

سردار فدوی گفت: سران کشورهایی که عنوان اسلامی دارید چون شکم‌هایتان از حرام پر شده و پشتیبان جبهه باطل هستید، به خود بیایید که سرنوشت شما به سلطان شیاطین پیوند خورده و نابود خواهید شد. بفهمید که جبهه حق انقلاب اسلامی است که می‌تواند اقدام درست انجام دهد. ما نباید دنبال رو جبهه باطل باشیم، آنها هستند که باید به دنبال توان و اقدام بروند.

وی ادامه داد: خداوند آنچنان در وعده خود حق است و استطاعت دائمی را برای ما رقم زده است که آنها مجبور هستند به دنبال بازدارندگی در مقابل جبهه حق بروند. خداوند راه توبه را باز گذاشته است و آنها چون مسلمان هستند نباید به جنایتکاران و کودک کش‌ها بپیوندند. آنها مجبور هستند در شهرک‌ها به دور خود دیوار بتنی بکشند.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: خداوند در قرآن گفته دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان و آیه قرآن صراحتاً می‌گوید پیروز همیشگی حزب خدا است. حرکت رو به جلو جبهه حق با سرعت زیاد ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و توقفی در آن نیست.

سردار فدوی تصریح کرد: همه توانمندی‌های جبهه باطل در یمن بسیج شده و شکست خوردند. مردم آنها باید مطالبه گری کنند که چرا پول‌ها را در راه بی مصرف خرج کردند. مطالبه گری را باید دائم بسط دهیم. همانطور که حضرت زینب در محرم ۶۱ جهاد تبیین را شروع کرد و جبهه باطل را رسوا کرد.

وی گفت: همانطور که در قرآن آمده ایجاد شک، کار اول شیطان است، رسانه‌های دنیا بایست هوشیار باشند که شک را رواج ندهند. گرچه آنها نمی‌توانند پیروز شوند اما ما باید تکلیف روشنگری خود را انجام دهیم. وقتی شهید سلیمانی به شهادت رسید بسیار توانمند تر از زمانی بود که به شهادت نرسیده بود. شهدا بسیار قدرتمند هستند. شهدای چند روز اخیر فلسطین غوغا خواهند کرد. این رویه همه دلدادگان حق است.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه فلسطین مسأله اول اسلام و انقلاب بوده، است و خواهد بود و تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت، افزود: سلام و درود بر امام خمینی و امام خامنه ای و شهدای فلسطین که این مسأله را در راس اعتقادات خود قرار دادند و این شعار را تا نابودی صهیونیست‌ها شعار اصلی خود قرار دادند. خداوند به دل همه آنها انداخته است که چون صهیونیست‌ها باطل هستند، هیچ وقت نمی‌توانند ۸۰ سالگی خود را ببینند.

وی در پایان اظهار کرد: همین طور که ما دیدیم کرانه باختری مانند غزه به پا خواسته است، ان شاء الله این به پا خواستن‌ها کامل شود تا بخشی از کرامت انقلاب اسلامی را به رخ صهیونیست‌ها بکشد و ترس آنها را افزایش دهد تا بتوانیم سقوط و محو شدن آنها را ببینیم.



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1401 10:03



» اخبار مرتبط:

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای توافق امارات واسرائیل را محکوم کرد
  • فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تبریک ...
  • پیام تسلیت شهردار دوگنبدان به مناسبت شهادت سردار سلیمانی
  • با حکم فرمانده معظم کل قوا جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب ...
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار همدانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler