مشروح اخبار


» دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هلدینگ‌های بانک ملی برای سرمایه‌گذاری در استان/ احمدزاده؛ به دنبال تغییرات بنیادی در بخش اقتصادی هستیم



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان از هلدینگ های بانک ملی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی دعوت کرد.

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هلدینگ‌های بانک ملی برای سرمایه‌گذاری در استان/ احمدزاده؛ به دنبال تغییرات بنیادی در بخش اقتصادی هستیم


به گزارش راک نیوز،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان از هلدینگ های بانک ملی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی دعوت کرد.
 قائم مقام و هیئت همراه بانک ملی کشور ظهر امروز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
در این دیدار سید علی احمدزاده با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد استان غنی و ثروتمندی است اما متاسفانه این منابع در دست ما نیست و سایر استان‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش زیادی از صادرات نفت از این استان انجام می‌شود، گفت: علی‌رغم اینکه ۱۰ درصد آب کشور را تامین می‌کنیم اما اطراف دهدشت از محرومیت رنج می‌برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه حساب صنایع و فروشگاه‌های بزرگ در خود استان باشد، افزود: نامه‌ای برای وزیر صمت، وزیر اقتصاد و وزیر کشور تنظیم کردیم که تمام صنایع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مکلف شوند حساب‌های خود را به استان بیاورند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تلاش هستیم تغییرات بنیادی در بخش اقتصادی استان ایجاد کنیم عنوان کرد: بانک ملی ۱۸۰ هلدینگ در اختیار دارد که می‌توانند در بخش مختلف اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند، ابر مخزن نفت و گاز در این استان است که از هلدینگ‌های بانک ملی دعوت می‌کنم در زمینه احداث پالایشگاه که منافع زیادی برای کشور دارد سرمایه‌گذاری کنند.
احمدزاده عنوان کرد: معادن دیگر حوزه قابل سرمایه‌گذاری در استان است و بزرگترین معدن فسفات کشور را در اختیار داریم لذا اگر می‌خواهید به ما کمک کنید در استان سرمایه‌گذاری کنید.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چند سد بزرگ برقی‌آبی در سطح استان در دست اجرا است، ضمن اینکه ۹۵۰ هکتار زمین کشاورزی در استان نیازمند پمپاژ آب و سرمایه‌گذاری ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومانی هستند که اگر سرمایه‌گذاری انجام شود کشاورز ما مجبور به مهاجرت به شهر نیست.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هلدینگ‌های بانک ملی با نگرش کمک به کشور و نجات استان از محرومیت سرمایه‌گذاری کنند، بخش کشاورزی و تولیدات باغی را دیگر ظرفیت بزرگ در استان برشمرد و گفت: بهترین سیب خاورمیانه را تولید می‌کنیم لذا نیازمند احداث صنایع تبدیلی هستیم.
احمدزاده عنوان کرد: جنگل و منابع طبیعی دیگر ظرفیت استان است اما متاسفانه درختان بلوط دچار آفت شدند و در حال نابودی هستند.
 استاندار در پایان با بیان اینکه راه‌آهن یاسوج به اقلید در دست احداث است این بخش را یکی دیگر از قابلیت‌های سرمایه گذاری در استان دانست و خاطرنشان کرد: مخازن نفت و گاز مختار در شهرستان بویراحمد مستعد سرمایه‌گذاری است.
 در ادامه نجارزاده قائم مقام بانک ملی ایران به تولید و اشتغال مطابق منویات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: رویکرد بانک ملی سرمایه‌گذاری در حوزه پتروشیمی است و آماده سرمایه‌گذاری در این بخش هستیم به همین دلیل تیم اقتصادی بانک، هفته آینده به استان سفر می‌کنند.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1401 17:04



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس اتاق ایران؛ بخش خصوصی زمینه‌ ...
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع ، شرکت پترو امید آسیا و گلچین مکران برای سرمایه گذا ...
  • سرمایه گذاری هلدینگ های پترو امید آسیا و گلچین مکران در معادن شهرستان های ب ...
  • انتقاد عضو شورای شیراز از استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کهگیلویه و ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام