مشروح اخبار


» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: راه مقابله با جنگ نرم، آشنایی با رسانه‌هاست



مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، راه مقابله با جنگ نرم را آشنایی با رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: امروز دنیای غرب به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور ما است و اولین علمدارانی که باید جلوی این تهاجم فرهنگی را بگیرند و در خط مقدم حضور داشته باشند خبرنگاران هستند.

حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، از جنگ نرم دشمن به عنوان مهمان ناخوانده در بین جوانان یاد و اظهار کرد: دشمن از جنگ سرد مایوس شده و رویه خود را تغییر داده و می‌داند ملت مقاوم ایران جلوی جنگ سخت ایستاده و مرزهای جغرافیایی ما توسط مرزبانان غیور محافظت می‌شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: اما جنگ نرم مرز نمی‌شناسد و ارزش‌ها و سبک زندگی‌ها را به یغما می‌برد.
عزت‌خواه ادامه داد: خبرنگارانی که در خط مقدم فضای مجازی قرار دارند باید با نگاه تحلیلی و مسلط بر موضوعات رسانه‌ای علم جهاد تبیین را با علم آگاهی به اهتزاز در بیاورند.
وی افزود: همچنین معلمان و دانش‌آموزان و اولیاء با وحدت می‌توانند علیه این شبیخون فرهنگی بایستند، همان‌طوری که جنگ را اداره کردیم قطعا جنگ نرم را اداره خواهیم کرد.
عزت‌خواه گفت: اگر اقشار جامعه پیوند همبستگی داشته باشند بر بسیاری از مشکلات فائق خواهیم آمد.
وی عنوان کرد: ما می‌توانیم با الهام‌گرفتن از درس‌های کربلا بر تک‌تک مشکلات غلبه کنیم.
عزت‌خواه از کربلا به عنوان الگوی تمام عیار برای افراد جامعه نام برد و تصریح کرد: جوانان ما باید به تبعیت از قاسم‌بن‌الحسن خودشان موج ایجاد کنند و تابع موج نباشند.
وی در پایان از مرزبانان تیپ سرافراز ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد که در شمال غرب کشور در حال مرزبانی از جغرافیای کشور است تشکر و قدرداني کزد.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1401 18:37



» اخبار مرتبط:

  • شبکه دنا محدودیتی برای پرداختن به فعالیتهای آموزشی و تربیتی ندارد
  • 3 خبر جدید از اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
  • موج تغییرات در شهرستان لنده:رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده منصوب شد
  • مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: جذب سرباز معلم توسط آموزش و پرورش ...
  • دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با وزیر آموزش وپرورش
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler