مشروح اخبار


» قدردانی ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه وبویراحمد از حضور موثر امدادگران جمعیت هلال احمر در سیل اخیر



ائمه جمعه شهرهای این استان در خطبه های نماز جمعه امروز از تلاش امدادگران این جمعیت تقدیر کردند.

حجه السلام والمسلمین کیانی اصل امام جمعه شهر سوق بیان داشت: از زحمات خالصانه و عاشقانه نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در امدادرسانی به سیل زدگان و در همه بحران هایی که هلال احمر در خط مقدم قرار دارد تقدیر و تشکر می کنیم. وی عنوان کرد: در باب در اختیار قرار دادن چادر برای شرایط بحرانی و زمین لرزه ای هم نباید بلافاصله با هر اتفاق کوچکی درخواست چادر داشته باشیم چرا که ۱۲ هزار جمعیت عشایر در سطح استان داریم و جمعیت هلال احمر پاسخگوی این همه جمعیت در باب توزیع چادر نیست.
 
حجه السلام والمسلمین کیانی تصریح کرد: البته باید امور عشایر در سطح شهرستان ، استان و کشور کمک کنند که اعتباراتی را به شرکت نساجی هلال احمر واگذار کرده تا بتوانند چادر تهیه کنند و در مواقع اضطراری در اختیار جامعه هدف و مخصوصاً عشایر قرار دهند.

در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان چرام نیز حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار خطیب جمعه چرام اظهار داشت: سیل خسارات زیادی به مردم در مناطق مختلف شهرستان وارد کرده و  تقاضایم از ادارات خدمت رسان این است، حادثه دیدگان سیل را تا بازگشت شرایط عادی رها نکنندو با تمام امکانات حضور داشته باشند.
حجت الاسلام افشار بیان کرد: حضور گروه هاى هلال احمر چرام ،در مناطق صعب العبور باعث کاهش آلام افراد سیل زده بود.که باید این روند ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه موقت سی‌سخت هم گفت:تقدیر ویژه و اساسی از رئیس جمعیت، پرسنل و داوطلبان امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا داریم که انصافاً و حقیقتا" در این ایام حضور پرشور، جهادی وبسیجی گونه‌ای در سیلاب های واقع شده در جغرافیای گسترده‌ای شهرستان داشتند.
وی افزود: چنانکه امشب اینجا سیل می آمد، فردا شب در جای دیگری و شب بعد در نقطه‌ای با فاصله بیشتری از جای اول و دوم ولی شاهد بودیم این عزیزان به سرعت و موثر در محل حادثه وارد می‌شدند و به خدمت رسانی مردم می شتافتند.
امام جمعه سی‌سخت عنوان کرد: حتی در جایی شاهد بودند که آنها از حساب شخصی وسیله و امکانات تهیه می کردند و در اختیار حادثه‌دیدگان می‌گذاشتند و همزمان با شب های محرم نیز شاهد حضور این عزیزان به عنوان نظم دهنده و ارائه کننده خدمات بهداشتی در هیات و عزاداران حسینی بودند لذا باید از همه آنها تقدیر و تشکر شود. ان شاءالله اجرشان با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام باشد.



تاریخ انتشار : 22 مرداد 1401 02:30



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر فرماندهی تیپ ۴۸ سپاه فتح استان از تلاش های امدادگران جمعیت هلال احمر ...
  • نجات جان زنی در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر
  • لزله زدگان شهرستان دنا به وسایل گرمایشی و لوازم خانه نیازمندند
  • انتصاب جدید در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد+حکم
  • رقابت 16 نفر در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler