مشروح اخبار


» بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی تهران



در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش راک نیوز اقتصادی؛ 

اگر قصد سرمایه‌گذاری با سرمایه ۵ میلیارد تومان در تهران را دارید، انتخاب‌های مختلفی در مناطق و محله‌های مختلف پایتخت پیش روی شما قرار دارد. در این گزارش منازل ۵ میلیاردی تهران را معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شما با سرمایه ۵ میلیارد تومانی می‌توانید واحدی ۱۰۲ متری در باغ‌فیض که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در صادقیه با متراژ ۱۱۳ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را با ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱۳ متری در جیحون که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر آپارتمانی ۳ خوابه در محله پونک بخواهید، میتوانید واحدی ۹۰ متری که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را به ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

ارزش واحدی ۲۱ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان است.

واحدی دیگر در ستارخان با متراژ ۱۰۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته است، در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۸۷ متری در جنت‌آباد مرکزی با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۹ سال، ارزشی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.


بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی تهران

 





تاریخ انتشار : 7 شهریور 1401 10:30



» اخبار مرتبط:

  • در کدام مناطق تهران می توان خانه ارزان خرید؟
  • رکورد گران ترین آپارتمان تهران شکسته شد
  • لیست آپارتمان‌های متری 4 میلیون در تهران
  • گران‌ترین آپارتمان تهران به‌فروش رفت
  • اشراف زادگانی که اجاره نشين هستند! !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler