مشروح اخبار


» سرمربی اخراجی تیم ملی در نزدیکی باشگاه استقلال



مدت زمانی است که هر وقت شایعه ای تکذیب شد اندک زمانی بعد صحت آن تایید شد اگرچه ،این موضوع قابل تسریع به همه شایعات نیست اما دست کم در فوتبال ایران تا کنون با واقعیت نزدیک تر بوده است .بگونه ای که آمدن کی روش علیرغم همه تکذیب ها سرانجام به واقعیت رسید.

به گزارش راک نیوز ورزشی ؛ تیم فوتبال استقلال اگرچه در هفته‌های اخیر از لحاظ نتیجه‌گیری روند مناسبی را پشت‌سر گذاشته اما شکل بازی این تیم هنوز نتوانسته هواداران این تیم و کارشناسان استقلالی را متقاعد کند؛ هرچند لازم به ذکر است که بعد از بازی اخیر این تیم مقابل پیکان برخی از پیشکسوتان استقلالی به تمجید از نحوه بازی شاگردان ساپینتو پرداخته و صراحتا اعلام کردند پیشرفت در شکل بازی آبی پوشان نسبت به بازی‌های ابتدایی محسوس است، با این حال مربی پرتغالی آبی‌ها همچنان مخالفانی بین پیشکسوتان دارد.

بعد از خداحافظی با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از تلاش استقلالی‌ها برای جایگزین کردن با ساپینتو اخباری منتشر شد و برخی نیز پا را فراتر نهاده و از تماس تلفنی آجورلو با اسکو اطلاع‌رسانی کرده و نوشتند اگر ساپینتو در دیدار با نساجی هم نتیجه نگیرد، سرمربی کروات جایگزین وی خواهد شد. آن هم درحالی‌که این مربی کروات بین هواداران استقلال محبوبیتی ندارد و بعید است تغییرات زودهنگام نیز بابت میل هواداران این تیم باشد.

برای پیگیری ماجرا با یکی از مدیران ارشد استقلال تماس گرفتیم. وی درخصوص این شایعه عجیب گفت: «شایعه تغییر کادر فنی از جانب دشمنان استقلال مطرح می شود و اخبار درخصوص مذاکره با اسکوچیچ یا حتی استراماچونی که این روزها توسط برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، کذب محض بوده و با هدف به حاشیه بردن استقلال مطرح می‌شود.»

وی افزود: «متاسفانه یک جریان مخرب در تلاش است به‌منظور تضعیف استقلال با ایجاد حاشیه تمرکز تیم و کادر فنی را خصوصا در آستانه بازی‌های حساس بر هم بریزد. امروز هم استقلال یک بازی حساس را در پیش دارد و این اخبار را منتشر می‌کنند تا به خیال خودشان تیم را به حاشیه ببرند.»

این چهره در پایان گفت: «مدیران باشگاه به شایعات منتشرشده واکنش نشان نمی‌دهند تا به این حاشیه‌ها بیشتر دامن زده نشود و بدخواهان به خواسته خودشان نرسند.»



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1401 11:05



» اخبار مرتبط:

  • مذاکرات آبی ها با سرمربی مد نظرشان به مراحل نهایی رسیده
  • واکنش استقلال به خبر استعفای فرهاد مجیدی
  • انتقاد تند استراماچونی از انتشارش اسناد توسط باشگاه استقلال
  • درگیری بازیکن استقلال با طرفداران این تیم!
  • پسر قلعه‌نویی جنجال آفرید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler