مشروح اخبار


» پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس



«دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آن‌ها جاودانه شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پیام تبریکی بیان داشت :
«دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرز‌های سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آن‌ها جاودانه شد.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلشحور ایران، در حفظ و اعتلاى نظام مقدس اسلامى و حراست از مرزهاى عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکى از حساس‌ترین و بارزترین برهه اى از حیات راستین این ملت، همچون نگینى، تا همیشه زمان، برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایدارى آزادگان جهان مى درخشد و اهتمام و تلاش در عرصه هاى گوناگون حفظ و پاسدارى از آن ارزش‌ها و والایی ها، نیز به همان میزان مقدس و در خور ارج نهادن است.
اینجانب، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان کهگیلویه تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه سار رحمت الهی و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظل) موفق و موید باشید.»



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1401, 13:25



» اخبار مرتبط:

  • پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • فرماندار کهگیلویه با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
  • فرزندان منطقه چاروسا در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بزرگی خلق کردند/ قلم به دست‌ها این رشادت ها را به مردم بگویند
  • فرمانده سپاه گچساران؛ هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه و رشادت است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟