مشروح اخبار


» نمایندگان مجلس از ورزشکاران فقط در زمان تبلیغاتی انتخاباتی یاد نکنند



این نمایندگان همان موقع که به ورزشگاه‌ها می‌آمدند اکنون هم بیایند و برای رفع مشکلات ورزشی ورزشکاران وقت بگذارند و پای درد دل ورزشکاران بنشینند.
وی در ادامه از ....

راک نیوز : رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، اغلب داوران کنونی این هیات در لیگ‌های مختلف فوتبال این استان را افرادی بیکار و دانشجو خواند.


سید پرویز موسوی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: اغلب داوران کهگیلویه و بویراحمد یا افرادی بیکار هستند و یا دانشجو که متاسفانه محل درآمدی هم ندارند.
وی با انتقاد از پرداخت نشدن مطالبات هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: داوران این هیات از سال 88 تاکنون مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و نگرانی‌های فراوانی در این زمینه دارند.
رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد افزود: داوران فوتبال در این استان از محل درآمدهای شخصی خود هزینه می‌کنند و فحش هم می‌شنوند اما برای رشد فوتبال و داوری از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند.
موسوی از کتک‌کاری برخی داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی بازیکنان خبر داد و خاطرنشان کرد: ظلم است داوری که دو سال پیش از دست بازیکنی کتک خورده هنور حقوقش را دریافت نکرده باشد. هم اکنون بدلیل بدهی‌ها و پرداخت نشدن مطالبات ما به جایی رسیده که توان پرداخت بدهی تلفن هیات را نداریم.
رئیس هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از همکاری نکردن نمایندگان مجلس با این هیات انتقاد و یادآورشد: ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم از ورزشکاران فقط در زمان تبلیغاتی انتخاباتی یاد نکنند و اکنون که دچار مشکل هستیم پای کار بیایند و ما را یاری دهند.
موسوی افزود: این نمایندگان همان موقع که به ورزشگاه‌ها می‌آمدند اکنون هم بیایند و برای رفع مشکلات ورزشی ورزشکاران وقت بگذارند و پای درد دل ورزشکاران بنشینند.
وی در ادامه از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم خواست برای رفع مشکلات مالی هیات فوتبال این استان تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

 

در روزهای گذشته نوذر رودنیل کارشناس ومدرس داوری کشور که مسئولیت کمیته آموزش دائران استان را برعهده داشت  با کوله باری از گلایه ازسمت خود کناره گیری و راهی استان خوزستان شد.
رودنیل نیز ضمن تایید حرف های موسوی از بی حرمتی ها در این ورزش  بعنوان یکی از عوامل جدایی خود نام برد.



تاریخ انتشار : 27 دی 1391 03:37



» اخبار مرتبط:

  • قضاوت داوران کهگیلویه وبویراحمدی در هرسه لیگ کشور
  • هفته پرکار داوران کهگیلویه و بویراحمدی در فوتبال کشور
  • صدایی که شنیده نمیشود! /گله مندی داوران كهگيلويه و بويراحمد ازتاخير درپرداخ ...
  • قضاوت بازی مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی
  • داور ملی کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال جام آزادگان قضاوت می کند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler