مشروح اخبار


» یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم شد/تصاویر تودیع و معارفه



با حضور مسولان کشوری مدیرعامل جدید هلدینگ ساختمانی معلم معرفی شد.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم از زحمات دکتر امید علیجانی تقدیر و مهندس سیدفرزاد نجات‌نیا را به عنوان مدیرعامل جدید این هلدینگ معرفی کرد.




گفتنی است مدیرعامل جدید هلدینگ ساختمانی معلم پیش از این سرپرست امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی، مشاور معاون امور قوا و شوراهای مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، مسئولیت دفتر ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت پروژه‌های آبرسانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در خوزستان و مشاور و سرپرست حوزه ریاست مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.






جزئیات مراسم تودیع و معارفه:




به گزارش راک نیوز از استان کهگیلویه و بویراحمد؛دکتر حمیدرضا نجف‌پورکردی روز چهارشنبه 9 آذر 1401 در این مراسم، یکی از اقدامات بسیار مهم را استفاده از ظرفیت‌های حاکمیتی برای رفع مشکلات و چالش‌های موسسه عنوان و تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش در حوزه مسکن تاکید جدی دارند که از ظرفیت‌هایی مانند نهضت ملی مسکن و سایر ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان بهره بگیریم، بنابراین هلدینگ ساختمانی معلم در زمینه تعاملات راهبردی با وزارتخانه، طرح خوبی تدوین کرده و کار ساخت 600 واحد مسکونی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش به ویژه وجود زمین و مستغلات با ارزش، افزود: از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود و خروجی عقلایی و تسریع شده داشته باشد تا امیدی که در دل فرهنگیان ایجاد شده است، تقویت شود.
ارتقای نقش هلدینگ ساختمانی معلم در زیست بوم صنعت ساخت و ساز
مدیرعامل جدید هلدینگ ساختمانی معلم نیز در این مراسم گفت: هدف ما ارتقای نقش هلدینگ در زیست بوم صنعت ساخت و ساز بوده و در این راستا «حاکمیت ستادی در راستای اهداف سازمانی» به عنوان شعار مد نظر خواهد بود.
مهندس سید فرزاد نجات‌نیا با اشاره به اینکه شعار و رویکرد هلدینگ ساختمانی معلم، حاکمیت ستادی در راستای اهداف سازمانی این هلدینگ و موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است، گفت: دستیابی به این مهم، هماهنگی، هم‌افزایی، همکاری، همدلی و همراهی صف و ستاد را می‌طلبد.
وی افزود: با اعتقاد به موضوع نظارت راهبردی از سوی موسسه، معتقدم که هلدینگ ساختمانی معلم باید کمی چابک‌تر شود و در عین حال بازوهای عملیاتی و شرکت‌ها تابعه بتوانند به عملیات اجرایی ادامه بدهند تا کارها را با هماهنگی مجموعه صندوق و هیات مدیره پیش ببریم.
مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه افراد متخصص و باتجربه‌ای در هیات مدیره این هلدینگ حضور دارند، تصریح کرد: موسسه رویکرد مطلوبی نسبت به بحث اقتصاد دانش‌بنیان دارد، همچنین با توجه به تحولاتی که در فناوری‌های صنعت ساخت‌وساز افتاده است، تلاش می‌کنیم تا سهمی از این بازار داشته باشیم و طبیعتاً با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ذیل انقلاب صنعتی چهارم می‌توان در امور مدیریتی و راهبردی تحول آفرین موثرتر و بهینه‌تر از قبل عمل کرد.
مهندس نجات‌نیا با تاکید بر اینکه اصل بر توسعه تعاملات راهبردی با وزارت آموزش و پرورش است، گفت: در مورد نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان که مورد تاکید وزیر محترم و دکتر نجف‌پورکردی مدیرعامل محترم موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز قرار دارد، نکته اول اینکه تلاش خواهیم کرد تعاملات دوسویه را با ستاد وزارت بیشتر نماییم.
عضو هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم، با اشاره به اینکه طبق قانون تجارت، اصالت بر سودآوری است، اظهار داشت: در این تعاملات راهبردی و هم‌افزایی می‌توان از ظرفیت‌های عظیمی که وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک وزارت غنی از حیث املاک و مستغلات دارد، مولدسازی را در برنامه عملیاتی لحاظ نمود، تا علاوه بر سودآوری، خدمات شایسته‌ای را به اعضا، ذینفعان و فرهنگیان معزز ارائه کرد.



یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم شد/تصاویر تودیع و معارفه

 

یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم شد/تصاویر تودیع و معارفه

 

یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرعامل هلدینگ ساختمانی معلم شد/تصاویر تودیع و معارفه

 



تاریخ انتشار : 12 آذر 1401 02:06



» اخبار مرتبط:

  • اعلام آمادگی وزارت دفاع ، شرکت پترو امید آسیا و گلچین مکران برای سرمایه گذا ...
  • انتصاب جوان کهگیلویه وبویراحمدی به مدیرعاملی در وزارت کار+عکس
  • 80 درصد تجهیزات صنایع پتروشیمی در داخل کشور ساخته می شود
  • مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد
  • فرمانداراسبق بویراحمد مدیرعامل پتروشیمی اراک شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • رضا

    • 24 مرداد 1402 05:13
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    چرا این نجاتنیا بدبخت یه جا بند نمیشه
    دوبار عزلش کردن؟؟؟؟
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام