مشروح اخبار


» چند خبر جدید از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد



در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه زیر ساخت های پزشکی و تجهیزات درمانی هیات استان تاکید شد.

تاکید بر توسعه زیر ساخت های پزشکی و تجهیزات درمانی هیات های کهگیلویه و بویراحمد

در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه زیر ساخت های پزشکی و تجهیزات درمانی هیات استان تاکید شد.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه زیر ساخت های پزشکی و تجهیزات درمانی هیات استان تاکید شد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور به همراه مسئول کمیته خدمات درمانی ،مسئول امور استان های فدراسیون و رئیس ،نایب رئیس ، کمیته مسابقات و روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.
غلامپور رئیس هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر کمیته خدمات درمانی و امور استان های فدراسیون به استان تقدیر و از توجه و حمایت این فدراسیون به هیات پزشکی ورزشی استان خبر داد.
اسحاق غلامپور ،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از رشد 82درصدی ورزشکاران بیمه شده استان در مقایسه با سال گذشته خبر و گفت :27هزار نفر در 8 ماهه سال جاری در استان تحت پوشش بیمه ورزشی فدراسیون قرار دارند.
غلامپور ،رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد ارائه خدمات به مصدومین ورزشی در شهرستان های استان را یکی از اولویت های کاری این هیات برشمرد و خواستار انتقال محل فیزیوتراپی هیات به مکان بهتر و مناسب تر در شهر یاسوج شد .
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از اعزام ومعرفی 7نفر از مصدومین ورزشی برای معالجه و درمان به فدراسیون تهران خبر و افزود:ارائه خدمات پزشکی و درمانی به 62مورد از مصدومین ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی استان انجام شده است .
غلامپور برگزاری دوره های آموزشی در مرکز و شهرستان ها را یکی دیگر از اولویت های کاری این هیات ذکر و تصریح کرد:100 میلیون حق الزحمه صدور کارت بیمه ورزشی و 83 میلیون هزینه درمانی به بیمه شدگان ورزشی استان پرداخت شده است .
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر فدراسیون و همراهان ،توجه و حمایت فدراسیون به هیات استان تقدیر و با تاکید بر رشد و افزایش بیمه شدگان استان ،خواستار بهبود خدمات ورزشی و درمانی به ورزشکاران و مصدومین شد .
عین الله دهقان ،مدیر کل ورزش و جوانان استان بر حضور و شرکت ورزشکاران در مسابقات و تمرینات گفت :یکی از اولویت های تمدید و مجوز باشگاهها ، داشتن حداقل 40 ورزشکار بیمه شده است .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مجموعه هیات پزشکی ورزشی استان در ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران تقدیر و بر رشد و ارتقای سرانه بیمه شدگان استان تاکید کرد .
اردیبهشت ،دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور هدف از حضور در استان را سرکشی و بازدید هیات ، امکانات و تجهیزات هیات استان دانست و از تغییرات در سیستم های فدراسیون پزشکی ورزشی در ارایه خدمات خبر داد.
اشــکان اردیبهشت ،دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی توسعه زیر ساخت ها و تجهیزات پزشکی ورزشی هیات ها را یکی از اولویت های کاری این فدراسیون ذکر و از ارائه 3 برابری خدمات به بیمه شدگان خبر داد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از واریز حداقل 3 هفته ی پرداخت هزینه مصدومین ورزشی بعنوان یکی دیگر از برنامه ها و عملکرد این فدراسیون یاد کرد و از کمک مادی و معنوی فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران بی بضاعت خبر داد.
اردیبهشت دبیر فدراسیون ، هیات های استانی را بازوان فدراسیون دانست و از700 مورد بازرسی از باشگاهها و اماکن ورزشی خبر داد.
در این نشست که در محل اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد ،اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ،بنی جمالی مسئول کمیته خدمات درمانی فدراسیون ،اشکانی مسئول امور استان های فدراسیون ،غلامپور رئیس هیات استان ،حق شناس نایب رئیس هیات ،بهرامی کمیته مسابقات و پژمان روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان حضور داشتند.


***********************************
روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
امینی سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان شد
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در حکمی به امضای رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ،آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان منصوب شد .
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در حکمی به امضای رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ،آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان منصوب شد .
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:در حکم انتصاب امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی کهگیلویه وبویراحمد که به امضای رضا زارعی ،رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی کشور رسیده آمده است:
جناب آقای آیت اله امینی
به استناد نامه شماره 219/3/10044 تاریخ 1401/09/02 اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،موجب این حکم ،جنابعالی از تاریخ 1401/9/2 به مدت چهار ماه به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد تا تشکیل مجمع منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود به استناد آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی مصوب وزارت ورزش و جوانان (مصوب 1400/9/10 )به منظور تحقق اهداف هیات متبوع ، نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید.
اجرای تمام قوانین جاری اداره کل ورزش و وزارت ورزش و جوانان
اداره هیات کوهنوردی استان و شهرستان های تابعه
ثبت نام متقاضیان واجد شرایط پست ریاست هیات و برگزاری مجمع انتخاباتی در اسرع وقت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان
رسیدگی به امور باشگاهها و دوره های آموزشی مطابق آیین نامه های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی
رسیدگی به امور جاری هیات استان
امید است با توکل به خداوند متعال و با در نظر گرفتن اهداف ، ضوابط ،مقررات و خط مشی فدراسیون با به کارگیری نیروهای متعهد،متخصص و توانمند در انجام امور محوله موفق و موید باشید
رضا زارعی
رئیس فدراسیون کوهنوردی
وصعود های ورزشی


*********************************

اردبیل قهرمان رقابت های دارت قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی شد
هفدهمین دوره از رقابت های دارت بانوان کشور و انتخابی تیم ملی با برتری تیم اردبیل به پایان رسید.
به گزارش راک نیوز به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، هفدهمین دوره از رقابت های دارت بانوان کشور و انتخابی تیم ملی با برتری تیم اردبیل به پایان رسید.
هفدهمین دوره رقابت های دارت بانوان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی شهرستان بویراحمد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از 10 تا 11 آذر ماه در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استا ن برگزار شد.
در این دور از مسابقات 103 ورزشکار از 27 استان و در قالب 29 تیم و دو رده جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت کردند .
دربخش انفرادی جوانان ، انیس سال افزون از فارس اول شد ، زینب زارع از کرمان مقام دوم را کسب کرد و مطهره سلطانی از خراسان جنوبی و شهین صالح زاده از تهران الف مشترکا سوم شدند.
در بخش دوبل جوانان ، زینب زارع و مائده جابری از کرمان مقام اول را کسب کردند ، زهرا مومن و مطهره سلطانی از خراسان جنوبی دوم شدند و ملیکا لگزیان و ثمین صالح زاده از تهران و ثمین یعقوبی و زهرا بابایی از آذربایجان شرقی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در بخش انفرادی بزرگسالان، زهرا رجبی از خراسان رضوی قهرمان کشور شد ، شهلا رواجی از اردبیل بر سکوی دوم ایستاد و الهام نیکخواه از یزد و ساناز برمشوری از هرمزگان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
در بخش دوبل بزرگسالان ، تیم شهلا رواجی و سمیرا امامی از اردبیل عنوان قهرمانی را کسب کردند، هدیه یو سف پور و آتنا نوا از خراسان رضوی مقام دوم و الهام نیکخواه ، مهلا رعیتی ، مریم احمدی و بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی مشترکا سوم شدند.
درآیین اختتامیه این رقابت ها که با حضور دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، کرمی معاون تربیت بدنی و تندرستی آموزش پرورش استان ، برزگر رئیس انجمن هیات های ورزشی ، رهامی رئیس هیات همگانی استان ، میرزاییان نماینده فدراسیون انجمن های ورزشی ، ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور ، مومنی سرمربی تیم ملی دارت ، احمدیان مسئول کمیته اجرایی مسابقات ، محرابی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و حسینی رئیس انجمن دارت استان برگزار شد ، به نفرات برتر لوح و مدال وبه تیم ها کاپ قهرمانی اهدا شد.
در بخش تیمی این دوره از رقابت ها، اردبیل با 100 امتیاز اول شد ، تیم های خراسان جنوبی با 97 امتیاز و خراسان رضوی با 95 امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.


***************************************

رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
شهر دهدشت میزبان رقابتهای هندبال دسته یک مردان کشور
پارسایی رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت :مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان کشور به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود.
به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،پارسایی رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت:مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان کشور به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود.
مصطفی پارسایی رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت :مسابقات هندبال دسته یک باشگاه های کشور در بخش آقایان از 14 تا 17 آذرماه 1401 به میزبانی باشگاه فراز بام‌خائیز دهدشت در شهر دهدشت برگزارمی شود.
پارسایی رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد افزود:ورود تیم ها به شهر دهدشت عصر روز دوشنبه ۱۴ آذرماه است و رقابتها از روز سه شنبه 15آذرماه در سالن شهید باهنر آغاز می شود.
رئیس هیات هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در گروه c این رقابتها تیم های ، نفت امیدیه ، فراز بام خائیز دهدشت ، نماینده اصفهان ، شهرک برف فروش شیراز حضور دارند.
رقابتهای هندبال دسته یکم مردان کشور در چهار گروه برگزار و از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این رقابتها می شود.



تاریخ انتشار : 13 آذر 1401 13:51



» اخبار مرتبط:

  • چند خبر از اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
  • با حکم رئیس فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو کشور:رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپ ...
  • دیدار فرماندار شهرستان لنده با سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد
  • یاسوج میزبان مسابقات دارت رنکینگ قهرمانی کشور است
  • سرپرست هیات ورزشی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler