مشروح اخبار


» خبر خوش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برای جهادگران :پاداش پایان خدمت بازنشستگان جهاد کشاورزی پرداخت شد



مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۰ سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری‌های موثر مدیر ارشد این سازمان وصول و پرداخت شد.

مطالبات بازنشستگان سال ۱۴۰۰ سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری‌های موثر مدیر ارشد این سازمان وصول و پرداخت شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ این سازمان در حال پرداخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تعداد این افراد را ۵۵ نفر و مبلغ آن را حدود ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد.
وی افزود: این مبلغ تامین اعتبار شده و تخصیص آن به خزانه اعلام شده که در همین هفته به حساب همه بازنشستگان سال ۱۴۰۰ واریز می‌شود.
معتمدی‌پور، تامین منابع مالی مطالبات بازنشستگان را در یک دهه اخیر از معضلات مهم این بخش برشمرد و تصریح کرد: از آنجا که نیروی انسانی در این سازمان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردارند، مطالبات و رفاهیات آنها همواره از اولویت‌های تیم مدیریتی جدید بوده و خواهد بود.
وی گفت: تامین اعتبار مطالبات ۵۵ بازنشسته سال ۱۴۰۰ کار راحتی نبود اما با پیگیری‌ها و تدابیر لازم این مبلغ آماده پرداخت است که امیدوارم موجب رضایت همکارانی شود که ۳۰ سال برای عمران و آبادانی این استان زحمت کشیدند.
گفتنی است در دوره مدیریت سید علی معتمدی‌پور در جهاد کشاورزی، توجه بیشتری به رفاهیات کارکنان این سازمان شده که از کمترین حقوق و مزایا در بین کارمندان دولت برخوردار هستند.
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 20 آذر 1401 23:20



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرام منصوب شد
  • پرداخت بهای گندم کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد
  • مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و برگزار شد/با ...
  • مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خبر داد: پرداخت 50 درصد پاداش پایان خدمت بازنش ...
  • اعتبار مطالبات پاداش بازنشستگان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد تامین شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام