مشروح اخبار


» اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دراین شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دراین شهرستان خبر داد.

  به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد. 
 وی افزود: در این طرح 37 دستگاه خودروی فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی، و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.  
موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۵۷ نفر معتاد، ۲۰ نفر سارق، 5نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۵ نفر به جرم قاچاق کالا، ۷۲ نفر به جرم سایر جرائم، دستگیر و ۲۶ قبضه سلاح و 22 کیلو ۷۵۸ گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.



تاریخ انتشار : 3 بهمن 1401, 12:37



» اخبار مرتبط:

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه
  • ۲۳سارق در اجرای طرح امنیت محله محور در گچساران دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۳هزار ترقه در شهر لنده
  • اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان کهگیلویه.
  • پلیس گچساران۱۴معتاد را در قالب طرح امنیت اجتماعی دستگیر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟