مشروح اخبار


» معتمدی‌پور خبر داد: اجرای طرح «فجر تا فطر» در کهگیلویه و بویراحمد



رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از یک طرح مرتبط با بازار با عنوان «فجر تا فطر» خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از یک طرح مرتبط با بازار با عنوان «فجر تا فطر» خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در حاشیه بازدید از بازار اظهار کرد: در زمینه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین این کالاها در ایام پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شده است. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ‌ طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تامین و توزیع ۳۴ قلم کالا  با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در بازار این استان اجرایی می‌شود. 
وی اظهار امیدواری کرد تا این طرح موجب متعادل کردن بازار، کاهش قیمت‌ها و همچنین دسترسی آسان افراد کم‌درآمد به ویژه طبقه روستاییان و عشایر به کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شود. 
معتمدی‌پور با اشاره به رویکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار، کاهش انحرافات و افزایش نظارت‌ها تصریح کرد: امیدوارم بازاریان منصف ما در کنار مردم در اجرای این طرح همکاری و همراهی داشته باشند تا همچنان شاهد آرامش بارار این استان باشیم. 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می‌رود تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها با کاهش قیمت‌ها و کاهش سود خود در این ایام در کنار مردم باشند و ثربخشی این طرح را چندبرابر کنند.
وی اطمینان داد که در زمینه تامین فراورده‌های گوشتی و دیگر نیازهای مردم در ایام پیش‌رو هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و ذخایر موجود جوابگوی نیازهای بازار تا چندین ماه خواهد بود.



تاریخ انتشار : 13 بهمن 1401 15:10



» اخبار مرتبط:

  • معتمدی‌پور: توزیع ۲۲ تن گوشت قرمز منجمد در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل تعاونی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد:شبکه‌های تعاون روستایی آماد ...
  • توزیع هوشمند کالاهای اساسی در دستور کار جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • قدردانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد جهاد کشاورزی
  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام