مشروح اخبار


» آقای بزرگواری؛لطفا وارد بازی رسانه ها نشوید



چند صباحی است که در کهگیلویه ی بزرگ؛ اتفاقی که مدت ها پیش بینی شده بود رقم خورد و بالاخره آقای بزرگواری وارد بازی رسانه ها شد تا آرامش روانی جامعه به هم بخورد و خوراک برخی رسانه ها تامین بشود و آقای بزرگواری؛ تیغ تیز انتقاداتش را بی محاباتر از همیشه بر بدنه ی دولت و خدمتگزاران مردم عریان نماید و همگان را از دم تیغ انتقاد بگذرارند. اما دلیل چیست و چرا؟

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.



به نام خدا

آقای بزرگواری؛ لطفا وارد بازی رسانه ها نشوید
چند صباحی است که در کهگیلویه ی بزرگ؛ اتفاقی که مدت ها پیش بینی شده بود رقم خورد و بالاخره آقای بزرگواری وارد بازی رسانه ها شد تا آرامش روانی جامعه به هم بخورد و خوراک برخی رسانه ها تامین بشود و آقای بزرگواری؛ تیغ تیز انتقاداتش را بی محاباتر از همیشه بر بدنه ی دولت و خدمتگزاران مردم عریان نماید و همگان را از دم تیغ انتقاد بگذرارند. اما دلیل چیست و چرا؟
سید علی محمد بزرگواری که نماینده دو دوره ی هشتم و نهم کهگیلویه بودند از قبل از انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ ؛ به تناوب با دوستان و هممسلکانش جلساتی ترتیب داده و مرتب از اقای محسن رضایی دفاع کرده و حتی تلیعات کردند و در جمع آوری آرا برای محسن رضایی سنگ تمام گذاشتند.
سید پاکدست و معروف ترین مجاهد جبهه های مقاومت و رزمنده ی هشت سال دفاع مقدس و در ادامه مدافع حرمین شریفین؛ و پدر شهیدی بزرگوار؛ از آغاز با اقای رئیسی میانه ی خوشی نداشته و ندارند و همین اصل لازم بود تا بارها در توئیتر و سایرصفحات مجازی به انتقاد از دولت و دولتمردان و حتی خدمتگزاران دولت در کهگیلویه پرداخته و عاقیت انتقاداتش باعث سوء تفاهماتی در جامعه شد تا جایی که بعد از سخنان فرماندار کهگیلویه در شورای اداری دهدشت؛ ایشان در جبهه گیری نسبت به برخی سخنان فرماندار واکنش نشان دادند و ادامه دار تر آن مطالبی بود که برخی به اصطلاح دوست داران ایشان در قالب جوابیه و تحلیل بر سخنان فرماندار موسوی نوشتند که انصافا بسیار جای تامل و تحلیل دارند.
در بخش اول به تحلیل مقالات طرفداران و در پایان به تفسیر رفتار و عملکرد سیاسی ایشان میپردازیم:
 دراولین واکنش و طرفداری از آقای بزرگواری؛ شخصی مجهول الهویت مطلبی سراسر توهین نسبت به فرماندار کهگیلویه نگاشتند که برخی واژگانِ ایشان توهین مستقیم به جایگاه فرمانداری است، سید عبدالعزیز موسوی با رافت اسلامی و پذیرش مسولیت اجتماعی اش و با سعه ی صدر از این مطلب و نگارنده و پایگاه خبری منتشر کننده گذشت کردند تا احتمالا بحث در نطفه خفه شود ولی برخی فرصت طلبان کوتاه نیامدند وادامه ی کار را دنبال کردند تا امروز که این موضوع باعث بروز تنش و به نوعی بی ثباتی سیاسی در کهگیلویه گردد.
در مطلبی که در یکی از سایت هاي شهرستان چرام منتشر شدکه در تیتر مطلب باعنوان پاسخی به اراجیف فرماندار... توهین های ناشایستی به فرماندار موسوی شده که در طول عمر رسانه های مجازی بی سابقه بوده و اگر هرکدام از آقایان دیگر بودند این حجم از توهین ها راتاب نیاورده و اقامه دعوی در محاکم قضایی و مطبوعاتی میکردند.. نگارنده که با آسمان ریسمان بافتن فقط فحاشی کرده اند ابتدا سخنان فرماندار دهدشت را " اراجیف" قلمداد کرده که این بار منفی و معنایی این واژه نشان از کم سوادی سیاسی و حتی عدم بلوغ اجتماعی و تربیت سیاسی این فرد مجهول الهویه دارد .
سپس بابیان تلاش های اقای بزرگواری در جبهه های مقاومت که حاصلش را امنیت خوانده؛ نماینده ی کهگیلویه و فرماندار موسوی و استاندار را لاابالی خوانده و نوشته: در سایه امنیت ایران شماها به کرسی قدرت برسیدو با لاابالی گری!! یکه تازی کنید.. از این فرد که در استفاده از این واژگان عقده گشایی کرده انتظاری نمیرود زیرا آنقدر ترسو هست و شجاعت ندارد که اسم خودش را در پایان تحلیلش بیاورد ولی از مدیر این رسانه، اصلاح و عدم به کاربردن این واژگان در متن انتظاراتی میرود و حداقل اینکه اخلاق حرفه ای را رعایت کنند و از انتشار این واژگان چاله میدانی خودداری کنند. 
به یقین که نگارنده ی مطلب خودش معنی واژگان را در هیجانات و تعصبات کورکورانه اش فراموش کرده باشند. در موصوع سوم با به کار بردن اسمی نامتعارف برای فرماندار ( لزو) و .... خطاب کردن ایشان که ویراشگر مطلب با به کار بردن " ب" وازه را رسانیده تماما اخلاق رسانه ای را زیرپاگذاشته و لگدمال کرده است. آنگاه در دفاع از سید بزرگواری خود سید محترم را زیر سوال میبرد که ابتدا در دوران آقای بزرگواری بخشداری چرام به اقای موسوی واگذار گردیده که باعث اعتراض مردم شریف راک در حضور حاج بزرگواری گردیده است. ایشان آورده که موسوی توانایی اداره ی یک حسابداری در آ.پ را نداشته ولی در دوره ی آقای بزرگواری مسولیت خطیر بخشداری چرام را به ایشان واگدار کرده اند!!! پس اگر آقای موسوی به زعم شما؛ شخصی لاابالی و مدیری ناتوان و اراجیف گو هستند چرا آقای بزرگواری از ایشان در بدنه ی مدیران دولتی استفاده کروه اند؟ چرا واقعا؟ چگونه ایشان در دوره ی بزرگواری شخص مثبتی بوده ولی در دوره ی اکنون غیر مفید تشخیص داده شده؟ پس مشخص است که نگارنده فردی با اختلالات و تعارض سیاسی و حتی سوء برداشت و عدم صداقت در بیان مطالب و نوشتار و عقیده میباشد.
در مورد دوم سایت خبری افتو نیوز ضمن ادعای مصاحبه ی تلفنی با حاج بزرگواری؛ از قول ایشان مینویسد که خود را کوچک نمیکنم و جواب فرماندار را نمی دهم ولی این مطلب هم ادامه دار میشود تا جایی که پایگاه خبری کبنا با تیتر ادامه دار شدن جدال لفظی بین نماینده ی اسبق و فرماندار با استناد به مطلب پایگاه خبری افتو نیوز تحلیلی را منتشر می کند تا آتش اختلافات در کهگیلویه شعله ور شود. در این شرایط وخیم اقتصادی و اجتماعی؛ صلاح نیست که سیاسیون و دولت مردان به این گونه مناقشات بپردازند بلکه اصلح آنست که در فکر حل مشکلات ملت باشند.
اما در بخش دوم؛ قبل از بیانات فرماندار دهدشت؛ حاج آقا بزرگواری که از قبل انتقادات فراوان و تند وتیزی نسبت به رئیس جمهور و مجموعه ی مدیرانش داشته اند؛ در مطلبی به امربه معروف پرداخته و با تذکر موضوع جدایی پادوک از کهگیلویه، خواهان دقت بیشتر مسولین شده اند که بعد از مصاحبه ی فرماندار و جواب ایشان به برخی اتفاقات گذشته؛ حاج آقا بزرگواری برخی مسایل را به خود گرفته اند که از نظر تاریخ و مسولیت؛ ارتباطی با ایشان ندارند.
آقای موسوی بیان کرده اند در سال ۹۸ این موضوع جدایی پادوک از کهگیلویه آغاز شده که در آن دوران حاج هاشمی پور نماینده ی کهگیلویه بودند و حاج بزرگواری مسولیتی نداشته اند. هرچند آقای بزرگواری در مطلبی این جدایی را به آقای کلانتری و معاون سیاسی اش تذکر داده بود اما خود آقای بزرگواری به یقین میدانند که این موضوع با اعتراض ایشان تمام نشده بلکه وارد چرخه ی اداری شده و در وزارت کشور و تقسیمات کشوری در گردش کار بوده و حالا اگر حکمی صادر شده باشد ریشه در سال ۹۸ دارد که ان زمان آقای اتابک فرماندار گچساران و فرماندار وقت کهگیلویه در پادوک با مردم و نمایندگان دولت و مردم حضور داشتند و مورد را بررسی کردند پس اینکه آقای بزرگواری به خودشان بگیرند حساب دیگری دارد و نوعی لجاجت و بهانه گیری از دولت اقای رئیسی و جانبداری از آقای هاشمی پور و برخی ملاحطات سیاسی دیگر را شامل میشود که حاج بزرگواری اشراف اطلاعاتی کامل تری دارند. این موضوع به خود گرفتن آقای بزرگواری مسبوق به سابقه است چرا که در دوران حاج هاشمی پور هم اتفاق مشابهی رقم خورد. در مهرماه ۹۶ حاج هاشمی پور در رابطه با زیرسازی و آسفالت بخشی از جاده ی طسوج چرام بیانی داشتند که با مطلبی تند از طرف حاج بزرگواری روبرو شدند که ایشان مدعی بودند حاج عدل مصادره به مطلوب کرده و کارهای آقای بزرگواری را به نام خودش بیان می کند که بعدها مشخص شد مورد مناقشه در دو بعد و کیلومتر متفاوت بوده است.
جناب آقای بزرگواری: شخصیت شما برای آحاد مردم کهگیلویه و خصوصا حزب اللهی ها قابل ستایش میباشد و انصافا ورود شما در برخی مسایل و ضعیف قلمداد کردن استاندار و نقد به ریاست جمهوری و... باعث صدمه به اعتقادات مردم و بدنه ی نظام می شود.
در پایان جناب آقای بزرگواری ؛ آنچه امروز در رسانه ها و کف جامعه به عنوان بگو مگو و جدال لفظی شما با فرماندار کهگیلویه مورد بحث میباشد؛ نه در شان شماست و نه در شخصیت فرماندار و در حق هردوی شما اجحاف میشود. 
پس وارد بازی رسانه ای با این افراد نشوید که خیرتان را نمیخواهند.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1401 11:54



» اخبار مرتبط:

  • ماجرای شهادت سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه در سوریه
  • نامه های بزرگواری تیر خلاص به عدل هاشمی پور
  • حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری عزادار شد
  • حمله تند بزرگواری علیه استاندار / خادمی با مدیرعامل بانک معامله کرد!
  • نماینده مردم کهگیلویه از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22بهمن تشکرکرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • دهدشتی

    • 11 اسفند 1401 08:48
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    تمام انتقادات حاج آقا بزرگواری به رئیس جمهور و استاندار و فرماندار کاملا بجا می باشد،بنظرتون این وضعیت مملکت داری خوبه؟بنظر شما مردم راضی هستن؟استانداری که کار اجرایی انجام نداده و سواد فنی مهندسی نداره لایق عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان نیست،و همینطور این موضوع در مورد فرماندار و مخصوصا آقای موحد که فقط دنبال انجام کار شخصی برای افراد خاص و گردن کلفت می باشد صدق میکند
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    حرف حق تلخ است کدام خدمتگزار آن هم در کهگلویه
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler