مشروح اخبار


» با دستور معاون عمرانی استاندار صورت گرفت: دهیاران روستاهای اطراف شهر یاسوج برای استقبال از مهمانان نوروزی به خط شدند



معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای زیباسازی ورودی شهر یاسوج مرکز استان با هدف استقبال از مسافران نوروزی دهیاران روستاهای اطراف این شهر را به خط کردند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای زیباسازی ورودی شهر یاسوج مرکز استان با هدف استقبال از مسافران نوروزی دهیاران روستاهای اطراف این شهر را به خط کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، عیسی شهامت بعدظهر امروز دوشنبه ۲۹اسفندماه ۱۴۰۱در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز، اظهار کرد: به دنبال بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی خواهیم بود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد‌با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی، گفت: خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان انجام شده است.
شهامت افزود: زیبا سازی ورودی شهر یاسوج توسط دهیاران روستاهای حاشیه این شهر با نظارت فرمانداری شهرستان بویراحمد انجام می شود.
او ادامه داد: برنامه های فرهنگی خوبی متانسب با عید نوروز و ماه مبارک رمضان در ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از آمادگی تمام تاسیسات گردشگری برای استقبال از مسافران نوروزی خبرداد و گفت: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای رونق اقتصادی صنعت گردشگری در استان است.
سعید طالبی‌پور افزود: توسعه گردشگری روستایی در تعطیلات نوروز از برنامه های مهم این اداره‌کل است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال بارش باران در روز های آینده، تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر مراکز اسکان اضطراری نیز در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است.
او ادامه داد: نظارت مستمر بر خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی از برنامه های مهم ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.



تاریخ انتشار : 29 اسفند 1401 18:49



» اخبار مرتبط:

  • نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در ورودی مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود
  • افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد
  • 2 خبر از میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد:نوروز فرصتی برای رونق دوباره ...
  • 100هزار بسته گردشگری بین مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler