مشروح اخبار


» برادر گلزار، پشت پرده ویدئوی عجیب شما خجالت‌آور بود



 اخیرا ویدئویی از استقبال از گلزار در یک پردیس سینمایی منتشر شده که واکنش‌های متفاوتی در پی داشته در اینجا دو یادداشت درباره این موضوع گذاشتیم که در ادامه می‌خوانید:

رضا گلزار موجود عجیبی‌ست، این که می‌گویم موجود، دقیقا وصف خودش است! او دقیقا یک وجود منحصر به فرد غیر قابل تحمل دارد. کل سال و تمام اتفاقات پیرامون را به کتفش می‌گیرد و دائم از عضله‌هایش در باشگاه عکس می‌گذارد، یک اخم داغان هم ضمیمه کارش می‌کند و قس علیهذا! اِی برپدر و مادر آن که حجم عضله و باشگاه رفتن را یادِ برخی از جوانان وطن داد و اصلا این را جای زیبایی به ملت انداخت!

گلزار را خیلی‌ها تلاش کردند چیزی ازش دربیاورند که بشود جزو بازیگرها حسابش کرد، بنده خدا حمید نعمت‌الله در بوتیک کلی عرق ریخت، نتیجه کار هم بد نشد، اما خب تمامش را باید به پای نعمت‌الله نوشت، او هیچوقت و در هیچ مورد دیگری بازیگر قابل تحملی نشد و حالا هم که ویدئوی این اعوان و انصارش در فلان پردیس سینمایی بیرون آمده که مایه خجالت است، بی خیال برادر! از آن موی سپیدت خجالت بکش، والا عامه پسندترین بازیگران قبل از انقلاب هم انقدر که شما بی‌هنری، بی‌هنر نبودند، هر کدام حس خاص خودشان را به فیلم‌هایشان می‌آوردند، تو چرا و چگونه انقدر بی تفاوت و بی‌هنری، در ادامه یادداشت حسین لامعی منتقد شناخته شده سینما را درباره اقدام اخیر گلزار می‌خوانید:

«ویدیویی از محمدرضا گلزار، در رسانه‌های داخلی و خارجی در حال وایرال است؛ که گلزار میانِ ازدحامِ طرفداران، واردِ «مراسم افتتاحیه یک مرکزِ خدماتِ تلفن همراه» می‌شود... گلزار خودش‌ هم چندین ویدیو از این‌ مراسم گذاشته و زیرش نوشته: «عاشقتونم»
عارضم به خدمتتان... آن جمعیتی که در آن مراسم دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌لشکرِ» سینمایی‌اند. شغلِ رسمیِ آن‌ها، «سیاهی‌لشکری‌»ست. بسیاری‌شان، تحتِ قردادِ دفاتر سینمایی‌اند؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی، در نقش سیاهی‌لشکر بوده‌ند، و اهالی سینما آن‌ها را خوب می‌شناسند. نفری بین ۸۰ الی ۱۵۰ تومن روزانه میگیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید، جاهای دیگر هم میروند. مثلِ اینجا...

برادر گلزار، پشت پرده ویدئوی عجیب شما خجالت‌آور بود

 



باری... شعورِ مَردمِ ایران، این‌روزها، بسیاربسیار فراتر از این تصاویرِ ساختگیِ تهوّع‌آور است. اگر به‌ فکرِ لو رفتنِ خودتان نیستید؛ به فکر «آبروی مَردم» باشید.»



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1402 12:17



» اخبار مرتبط:

  • محمدرضا گلزار هم کرونا گرفت
  • بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در گذشت
  • پس از حذف برنامه "برنده باش" گلزار راهی آمریکا شد+ عکس
  • برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در «دهدشت»
  • کارگردان ایرانی :سریال«فاطما گل» با نام «زینب» می‌سازم.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام