مشروح اخبار


» دستگیری کلاهبردار ادکن پول بگیر در کهگیلویه



فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری یک نفر کلاهبردار که در شبکه‌های اجتماعی با ترفند( اد کن پول بگیر) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمود خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شناسایی و دستگیری یک نفر کلاهبردار که در شبکه‌های اجتماعی با ترفند( اد کن پول بگیر) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌نمود خبر داد. 

به گزارش راک نیوز،سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: طی رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا شهرستان مشخص گردید افرادی با ایجاد کانال تلگرامی با عناوین( اد کن پول بگیر) از اعضای کانال می‌خواستند مخاطبین خود را عضو گروه نمایند و در ازای هر عضو اضافه شده مبالغی را به عنوان پاداش دریافت نمایند. 
  وی افزود: متهم با نمایش رسیدهای جعلی و صداهای از پیش ضبط شده اعضای کانال را تطمیع و آنان را به سمت جذب عضو بیشتر ترغیب می‌نمودند، لذا پس از اقدام اعضای کانال مجدداً از آنها درخواست می‌نمودند که جهت دریافت پاداش خود می‌بایست مبالغی را به حساب اسپانسر( حسابدار) سایت واریز نمایند که پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی آنان نبودند. 
 موسوی تسریع کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پلیس فتای شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی راک این فرماندهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و شناسایی متهم باشگردهای فنی با یک برنامه‌ریزی مشخص و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر، تجهیزات آنان را ضبط و به پلیس فتا دلالت نمودند. 
  وی در ادامه بیان داشت: متهم پس از مواجهه با ادله جنایی و مستندات جمع آوری شده به بزه انتصابی و مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.



تاریخ انتشار : 21 تیر 1402, 07:32



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری کلاهبرداران شبکه های اجتماعی در کهگیلویه
  • رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:کلاهبرداری از شهروندان با ترفند "اد بزن پول بگیر"
  • دستگیری عامل گرداننده کانال صیغه یابی در تلگرام در کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی
  • شناسایی و دستگیری گرداننده صفحه اینستاگرامی فروش سوالات کنکور در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟