مشروح اخبار


» سفرهای استانی برادر محسن /آخرهفته در یاسوج



 وی اذعان کرد : نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته برای محسن‌رضایی شیرین بوده و اگر دکتر این دوره شرکت کنند...

راک نیوز :رئیس دفتر مردمی محسن‌رضایی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد  با اعلام‌ خبر حضور دکتر محسن‌رضایی روز چهارشنبه هفته‌جاری در یاسوج اظهارداشت: دبیر مجمع تشخیص‌مصلحت نظام جهت شرکت درهمایش اقتصادمقاومتی و تحریم‌ها  که در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در مصلی‌امام خمینی(ره) برگزار می‌شود به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

خبرنگار راک نیوز از این جلسه خبر دادکه:  موسوی نور  با تشریح‌برنامه‌های سفر محسن‌رضایی افزود: استقبال مردمی در فرودگاه ،زیارت مقبره حضرت‌آیت‌الله ملک‌حسینی، حضور در گلزار‌شهدای یاسوج  و دیدارهای مردمی از برنامه‌های ایشان هستند.

وی با اشاره به اینکه سفرآقای دکتررضایی انتخاباتی نیست، اظهارکرد: عمده‌ترین هدف سفروی بحث شرکت در همایش اقتصادمقاومتی که بر اساس منویات مقام معظ‌‌‌‌م‌رهبری است میِ‌باشد. وی از شخصیت‌های تراز اول مملکتی ودارای علم و اطلاع از مشکلات اقتصادی مردم می‌باشد و امروز حضور دکتر محسن‌رضایی در بین مردم  می تواند آرامش دهنده‌ و تسکین دهنده مشکلات آنها باشد.

وی اظهارکرد: نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته برای محسن‌رضایی شیرین‌ بوده چرا  که ایشان جهت تعادل بخشی به فضای سیاسی جامعه در دور گذشته شرکت نمود.

ایشان در پاسخ به سئوال خبرنگاری  که اقای محسن‌رضایی باز هم تکلیفی وارد انتخاب می‌شود؟، گفت:  اگر دکتر در این دوره شرکت کنند قطعا برای پیروزی خواهند آمد.

موسوی نور  با بیان اینکه در طول دو ماه گذشته جلسات مشورتی مکرری با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از همه اقشار و اصناف در محل دفتر مردمی برگزار گردید، افزود: خانواده شهداء، ایثارگران، بزرگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان، جوانان و سایرین با علاقمندی تمام از دکتر محسن رضایی درخواست ورود در انتخابات را نمودند. با این حال حضور در انتخابات به نظر شخص ایشان و و جمع‌‌بندی نهائی بستگی دارد.

 موسوی نور م چنین  در پاسخ به سئوال خبرنگاری دیگر مبنی بر اینکه عملکرد محسن رضایی درجریان انتخابات ۸۸ چگونه ارزیابی می‌کنید؟، گفت: به اعتقاد من محسن رضایی نقش تعادل بخشی و و تلطیف فضایی انتخابات را بر عهده داشت. به اذعان بسیاری از بزرگان و سیاسیون محسن رضایی نقش کم نظیری در دوران حساس انتخابات گذشته داشتند.

رئیس جبهه ایستادگی کهگیلویه و بویراحمد: محسن رضایی با برخورد عالمانه و مودبانه با دوراندیشی تمام فضای ملتهب دوران انتخابات را به خوبی مدیریت کردند. رضایی با اخلاق ترین و مودب کاندیدای انتخابات ۸۸ بودند.
موسوی نور در پایان خاطر نشان کرد : ایشان دفتر مردمی دارند و ما برای همه دستگاها بمنظور شرکت در این همایش دعوت نامه فرستاده ایم.



تاریخ انتشار : 14 بهمن 1391 05:17



» اخبار مرتبط:

  • استقبال پرشور عشاير ياسوج از محسن رضايي/بی نظیرترین استقبال
  • فرزند عشایر به دیدار عشایر می آید /سفرمحسن رضایی به یاسوج
  • رضایی شنبه میهمان یاسوجی‌هاست
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • 27 تیرماه جاری به یاسوج سفر میکنم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler