مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت



مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  با انتشار پیامی آغاز هفته دولت را به تمام دولتمردان و کارمندان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  با انتشار پیامی آغاز هفته دولت را به تمام دولتمردان و کارمندان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد دراین پیام آمده است:هفته اول شهریور ماه(2 تا 8 شهریور) مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که به نام هفته دولت نامگذاری شده است.هفته دولت در واقع فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و امید به آینده‌ ای بالنده را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به اعضای محترم هیات دولت ، ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و سرافراز کهگیلویه وبویراحمد وکلیه همکاران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تبریک عرض نموده و موفقیت آنان را در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
                                                                
  
سید زبیر موسوی  
   
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد



تاریخ انتشار : 26 مرداد 1402, 14:41



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد: آزادگان دوران دفاع مقدس عزت را به ایران اسلامی برگرداندند
  • مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد افزایش رضایت ایثارگران اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است
  • جوان‌ترین وپیرترین آزادگان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟