مشروح اخبار


» انگار بزرگواری این بار حق داشت/قربانی جریان انحرافی شدم



برخی از دوستان از من خواستند که در این زمینه فعلا صحتی نکنم ولی امروز به شما می‌گویم که من به میل خود از بدنه نفت خارج نشدم بلکه ما را کنار گذاشتند.

راک نیوز:  حیدر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که رفتن من از شرکت ملی حفاری ایران ربطی به بازنشستگی ندارد، اظهار کرد: آقایان ما را از بدنه نفت کنار گذاشتند و به همین خاطر رفتن خودم را از وزارت نفت به دلیل بازنشستگی نمی‌دانم.

مدیرعامل سابق شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: برخی از دوستان از من خواستند که در این زمینه فعلا صحتی نکنم ولی امروز به شما می‌گویم که من به میل خود از بدنه نفت خارج نشدم بلکه ما را کنار گذاشتند.

وی با بیان این‌که در هر کجا و با هر عنوانی که در حال خدمت باشم تنها خود را سرباز کوچک ولایت می‌دانم، تصریح کرد: خط قرمز ما همواره ولایت است و هر جا که پای ولایت و نظام در میان باشد تا آخرین قطره خون جانفشانی خواهم کرد.

بهمنی در ادامه با بیان این‌که افتخار می‌کنم در برهه‌های مختلف از جمله در هنگامه اشغال کویت توانستم با تیم خودم در شرکت ملی حفاری پوزه آمریکا را به خاک بمالم، افزود: هیچ‌گاه احساس خستگی در کار خود نکردم و هنوز هم معتقدم که بازنشستگی در قاموس ما نمی‌گنجد.

این مسئول ارشد سابق در وزارت نفت تصریح کرد: وزیر نفت در جریان برکناری من هر چه تلاش کرد نتوانست در مقابل جریان انحرافی کاری از پیش ببرد و مقاومت‌های قاسمی در برابر این جریان نتیجه بخش نشد و این‌گونه ما را از بدنه نفت کنار گذاشتند.

بهمنی با بیان این‌که از وزیر نفت بابت کنار گذاشتنم گلایه‌ای ندارم، تصریح کرد: ایشان هم ملاحظه کار خود را می‌کرد و بیش از این هم نمی‌توانست در برابر جریان انحرافی از من دفاع کند.

رئیس شرکت ملی حفاری ایران به دفاع یکی از نمایندگان از خود در صحن علنی مجلس اشاره کرد و گفت: صحبت‌های آن برادر ما در مجلس کاملا واقعیت داشت و ما قربانی جریان انحرافی شدیم چرا که در مقابل آن‌ها ایستادگی کردیم.
بزرگواری در دفاع از بهمنی گفته بود قلعه بانی فرق یک لیوان آب با یک لیوان نفت را نمیداند!



تاریخ انتشار : 15 بهمن 1391 05:52



» اخبار مرتبط:

  • مغضوب دولت احمدی نژاد به شرکت نفت بازگشت/انتصاب یک کهگیلویه وبویراحمدی
  • مدیرعاملی مناطق نفت خیز جنوب به یک کهگیلویه وبویراحمدی رسید+
  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • تذکر بزرگواری کذب محض و احتمالا ناشی از عدم اطلاع ایشان است
  • کسی این کار را انجام داده که فرق بین یک لیوان آب و یک لیوان نفت را تشخیص نم ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler