مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: رقابت بیش از 8 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای ۳۱ خرداد و یکم تیرماه



سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با نهایت دقت و سلامت در ۵۷ حوزه در 8 شهرستان ومنطقه با رقابت 8408 نفر در روزهای پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه و جمعه یکم تیرماه در سطح استان برگزار خواهد شد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با نهایت دقت و سلامت در ۵۷ حوزه در 8 شهرستان ومنطقه با رقابت 8408 نفر در روزهای پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه و جمعه یکم تیرماه در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی درجلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان با بیان این خبرگفت:آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، در روز پنج‌شنبه مورخ ۳۱ خرداد ساعت و آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی در قالب یک آزمون و در روز جمعه مورخ یکم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در 28 حوزه و با حضور 4089 نفر و آزمون ورودی پایه دهم مدارس پرورش استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی با حضور 4319 نفر برگزار می شود گفت: با برنامه ریزی ها و تدابیر اندیشیده شده، این آزمون ها با نهایت دقت ، سلامت و امنیت برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: متقاضیان ورود به مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی که هنوز کارت ورود به جلسه دریافت نکرده اند ، می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir به صورت اینترنتی به دریافت کارت خود اقدام کنند.

یونس محمود زاده افزود: دانش‌آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها بدون عکس بود، لازم است با همراه داشتن کارت و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده تا مدیران مدارس مربوطه به الصاق عکس و درج مهر مدرسه روی عکس اقدام کنند.

گفتی است : 12 مدرسه تیزهوشان و 11 مدرسه نمونه در سطح استان وجود دارد که ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 484 نفر و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی1100نفر در پایه دهم است که آزمون پذیرش این مدارس به صورت همزمان در سراسرکشور در روزهای پنج‌شنبه مورخ ۳۱ و جمعه یکم تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.




تاریخ انتشار : 29 خرداد 1403, 12:59



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره سنجش امتحانات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ۲۶ خردادماه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی
  • اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی فارس
  • جلسه توجیهی آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس نمونه دولتی شهرستان کهگیلویه برگزار شد
  • آخرین تغییرات آزمون مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی
  • زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم سال 97 - 98
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟