مشروح اخبار


» تشدید فعالیت یگان حفاظت منابع طبیعی استان در روزهای تعطیل



جانی نسب افزود: برای متخلفین پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده‌است. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، قطع درخت، آتش‌سوزی و ... در عرصه‌های طبیعی استان با شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان تماس بگیرند.


به گزارش راک نیوز،سرهنگ ابراهیم جانی نسب فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان از تشدید فعالیت نیروهای این یگان در ایام تعطیل خبر داد و افزود طی ۴۸ ساعت گذشته: کشف مقدار حدود ۱۸۰ کیلوگرم زغال حین حمل با الاغ در منطقه لوداب، کشف و ضبط یک دستگاه اره موتوری و توقیف یک دستگاه خودرو سواری حین قطع درخت در منطقه محمودآباد شهر یاسوج، توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل ۱۰۰ کیلوگرم زغال در شهرستان کهگیلویه، کشف و تخریب تعداد ۷ کوره زغال گیری بشکه ای در شهرستان باشت توسط مجموعه نیروهای این یگان انجام شد.



جانی نسب افزود برای متخلفین پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده‌است. فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، قطع درخت، آتش‌سوزی و ... در عرصه‌های طبیعی استان با شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی استان تماس بگیرند.



تاریخ انتشار : 4 شهریور 1403, 19:30



» اخبار مرتبط:

  • از فعالیت اطفاء حریق در عرصه های طبیعی استان تا برخورد با متخلفان و متعرضان به منابع طبیعی
  • اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پیشگیری از آتش سوزی و اطفا حریق عرصه های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف یک خودروی حامل چوب قاچاق در کهگیلویه
  • بیش از 36هکتار از جنگل های تنگ پیواره بویراحمد در آتش سوخت
  • کتک کاری مامور منابع طبیعی بویراحمد توسط سودجویان متخلف!+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟