مشروح اخبار


» پل وحدت آباد بخش موگرمون معروف به پل (دره وحشت) در مراحل پایانی



سال‌های سال است که مردم بخش موگرمون چشم‌انتظار تکمیل پل ارتباطی دره وحشت بودند که این مهم در دولت شهید رئیسی تکمیل و در حال اجرا است.


سال‌های سال است که مردم بخش موگرمون چشم‌انتظار تکمیل پل ارتباطی دره وحشت بودند که این مهم در دولت شهید رئیسی تکمیل و در حال اجرا است.


به گزارش راک نیوز،دره وحشت روستای وحدت آباد بخش موگرمون که در طی سال‌های گذشته چندین نفر را در روزهای زمستانی به کام مرگ کشانید و پیگیری‌های مستمر مردم در دولت‌های گذشته راه به جایی نبرده است.


 با پیگیری‌های صورت‌گرفته در دولت شهید رئیسی و یک سال گذشته این مهم به طور جد مورد پیگیری قرار گرفته است و امروز سازه‌های فلزی آن بارگیری و در محل دره وحشت در حال خالی‌کردن است.


سازه فلزی پل بزرگ وحدت پس از چندین ماه پیگیری شبانه‌روزی در حال بارگیری و انتقال به دره وحشت موگرمون است تا در کمترین زمان ممکن سازه به هم متصل و مردم رهایی یابند.


با نصب و بهره‌برداری از پل شهید رئیسی در روستای وحدت آباد بخش موگرمون مردم روستاهای مختلف این بخش در فصل زمستان دیگر مشکل تردد نخواهند داشت و عملاً جلوی هرگونه حادثه‌ای ناشی از غرق‌شدگی مردم در این دره وحشتناک جلوگیری خواهد شد.    


جلال دانش در خصوص پل شهید رئیسی واقع در دره وحشت روستای وحدت آباد بخش موگرمون در این شهرستان گفت: سال‌های سال است که مردم بخش موگرمون به‌خصوص در قسمت دره وحشت که متاسفانه باعث غرق‌شدگی چندین نفر در فصل زمستان به‌واسطه عبور از جاده و دره وحشت شده است.


فرماندار شهرستان لنده گفت: طغیان وحشتناک آب در این دره در فصل زمستان به‌واسطه سرازیرشدن آب باران از دو کوه سفید و سیاه باعث شده است تا عبور در روزهای بارانی از این مکان عملاً غیرممکن باشد و متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد جان‌باختن چندین نفر از جمله دانش‌آموزان در این دره وحشت بودیم.


فرماندار شهرستان لنده گفت: از همان روزهای ابتدایی شروع به کار در فرمانداری و به‌واسطه مطالبات گسترده مردمی بحث تکمیل این پل که متاسفانه در چندین مرحله، عملیات اجرایی آن رها شده بود، در دستور کار قرار گرفت گه با پیگیری‌های صورت‌گرفته، این پروژه فعال و بنیاد علوی و راهداری استان در سفر استاندار پای‌کار آمدند و مرحله پی‌ریزی و دستک‌ها و دال این پل تکمیل شده است.


وی افزود: در سفر معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم شهرستان به لنده، نیز بازدید از آخرین وضعیت پروژه را مسئولان شاهد بودند که در این راستا معاون عمرانی با تأکید بر تسریع در روند اجرایی آن اداره راهداری استان را ملزم به اتمام این پروژه کردند که این مهم امروز تحقق یافت.


دانش تأکید کرد: سازه پل از روز گذشته در محل دره وحشت در حال پیاده‌سازی است که امیدواریم با ارسال تمام قطعات پل عملیات بازسازی سازه و اتصال آن به همدیگر نیز در کمترین زمان ممکن و تا قبل از فصل زمستان اجرایی شود.



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1403, 11:14



» اخبار مرتبط:

  • بخشدار موگرمون شهرستان لنده خبرداد: آغاز عملیات اجرایی پل روستای بنه علیاری
  • بخشدار موگرمون خبر داد: آغاز عملیات اجرایی پل وحدت موگرمون با اعتبار 200 میلیارد ریال
  • آئین کلنگ زنی عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی رودخانه موگرمون در محدوده روستای وحدت آباد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر
  • شبکه برق دو روستا در بخش موگرمون با اعتبار 15 میلیارد ریال اصلاح شد
  • بخشدار موگرمون شهرستان لنده منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟