مشروح اخبار


» سرپرست آموزش و پرورش آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد: آزمون مورد کاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار شد



 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گفت: همزمان با سراسر کشورآزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، امروز ۸ شهریور در حوزه‌های امتحانی در سطح استان برگزار شد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گفت: همزمان با سراسر کشورآزمون موردکاوی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، امروز ۸ شهریور در حوزه‌های امتحانی در سطح استان برگزار شد.

 به گزارش راک نیوز،محمد جمالی در جریان بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون، گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون مورد کاوی انتخاب وانتصاب مدیران در روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه راس ساعت ۸ صبح درشهرستان های بویراحمد ، کهگیلویه و گچساران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون به صورت قطبی در سراسر استان برگزار شد، گفت: قطب یک بویراحمد در دبیرستان شاهد پسرانه و حوزه دخترانه مصلی‌نژاد ویژه شهرستان های بویراحمد، دنا ،مارگون، لوداب و عشایر برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اینکه قطب دو در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، تصریح کرد: حوزه آزمون ویژه شهرستانهای دهدشت،چرام ، لنده، چاروسا ودیشموک در سالن شهید مطهری شهرستان دهدشت برگزار شد.

جمالی اظهار کرد: حوزه آزمون ویژه شهرستانهای گچساران، باشت و بهمئی در شهرستان گچساران در دبیرستان شهید جهان آرا برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد هدف از برگزاری آزمون انتصاب مدیران مدارس را استقرار نظام شایسته سالاری دانست و گفت:این آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بوده و همچنین تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدرسه نیز می‌باشد.

وی تاکید کرد:انتصاب نهایی مدیران مدارس پس از برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی و دیگر فرآیند پیش‌بینی شده انجام خواهد شد و این انتصاب‌ها بر اساس بالاترین امتیاز صورت خواهد گرفت، بنابراین لازم است روند اجرای مراحل انتخاب مدیران به دقت رصد و ارزیابی شود.

یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ،تعداد متقاضیانی که در سامانه hrm.medu.ir جهت شرکت در آزمون مورد کاوی انتخاب و انتصاب مدیران ثبت نام کرده اند را 1173 نفر ذکر کرد و گفت: این آزمون به شکل قطبی در سه شهرستان بزرگ استان برگزار شد .




تاریخ انتشار : 8 شهریور 1403, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ثبت‌نام متقاضیان مدیریت مدارس تا یکم شهریور ادامه دارد
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: رقابت بیش از 8 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در روزهای ۳۱ خرداد و یکم تیرماه
  • برگزاری آزمون نمونه دولتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد در بازدید از کانون‌های ارزیابی خبر داد: جذب ۲۵۶ نفر از طریق آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد
  • جلسه توجیهی آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس نمونه دولتی شهرستان کهگیلویه برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟