مشروح اخبار


» در شورای برنامه ریزی مطرح شد: اختصاص 227 میلبارد تومان اعتبار به بهمئی



نماینده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی از افزایش 100 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغ 227 میلیارد تومان به شهرستان بهمئی اختصاص داده شده است.


نماینده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی از افزایش 100 درصدی اعتبارات این شهرستان خبر داد و گفت: مبلغ 227 میلیارد تومان به شهرستان بهمئی اختصاص داده شده است.


به گزارش راک نیوز؛ شورای برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی صبح امروز با حضور نماینده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امام‌جمعه شهر لیکک، شورای تأمین شهرستان و مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بودجه بر اساس عدالت تخصیص داده شود

 در این نشست امام‌جمعه شهر لیکک ضمن تبریک هفته دولت به اعضای شورای اداری گفت: در تخصیص اعتبارات به مشکلات مردم توجه شود و به مسائل اولویت‌دار در شهرستان دقت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صلواتی گفت: بودجه بر اساس عدالت تخصیص داده شود و عدالت بین همه قسمت‌ها وادارات رعایت شود.

وی حوزه جوانان، فرهنگی، آموزش، راه، مناطق زیارتی و سیاحتی را از مسائل اولویت‌دار شهرستان برشمرد و گفت: در پروژه‌هایی که به حوزه فرهنگ، ساماندهی گلزار شهدا، امامزادگان و مناطق گردشگری مربوط می‌شود توجه بیشتری صورت گیرد.


اعتبارات امسال به نسبت عملکرد گذشته تخصیص داده می‌شود

فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات سال 1403 این شهرستان، با اشاره به اینکه 227 میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص داده شد گفت: با تخصیص این میزان اعتبارات شاهد توسعه و عمران و آبادانی شهرستان خواهیم بود.

علی محمدی گفت: در این نشست اعتبارات سال گذشته مطرح و به نسبت اقداماتی که صورت گرفته تخصیص اعتبار داده می‌شود.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خطاب به مدیران و روسای ادارات بهمئی گفت:  مسئولان در اجرای پروژه‌های خود جدیت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و باتدبیر و برنامه‌ریزی مناسب ضمن جذب به موضوع اعتبارات، اولویت کاری خود را در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قرار دهند.


افزایش بیش از 100 درصدی اعتبارات شهرستان بهمئی

نماینده استاندار با اشاره به رشد بیش از 100 درصدی اعتبارات شهرستان بهمئی گفت: امسال 50 درصد یک‌سوم درآمد نفت برخلاف سال‌های گذشته فقط در شهرستان‌های نفت‌خیز هزینه می‌شود.

حسن‌زاده بابیان اینکه با اختصاص 227 میلیارد تومان اعتبار، اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان، شتاب بیشتری می‌گیرد گفت: مجموع این میزان اعتبار که امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی تخصیص داده شد از منابع استانیِ یک‌سوم، دوسوم، توازن، تملک استانی و محرومیت‌زدایی تأمین‌شده است که بین تمامی دستگاه‌های اداری بهمئی توزیع خواهد شد.

وی به محرومیت‌زدایی شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: اعتبار محرومیت‌زدایی در این شهرستان به بخش راه، آب و مسکن محرومین اختصاص داده می‌شود.

حسن‌زاده تأکید کرد: ادارات باید از میزان اعتبار خود اطلاع داشته باشند و جهت دریافت اعتبار از استان پیگیر باشند تا کلیه اعتبار داده‌شده را جذب کنند.

 

در پایان اعتبارات سرمایه‌ای سال 1403 به مبلغ 227 میلیارد تومان بین دستگاه‌های اجرائی شهرستان بهمئی توزیع شد.



تاریخ انتشار : دیروز, 14:01



» اخبار مرتبط:

  • در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده مطرح شد:رشد 16 درصدی اعتبارات کمیته برنامه ریزی نسبت به سال گذشته/تشکر فرماندار از استاندار و نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی
  • فرماندار شهرستان چرام:اختصاص 52 میلیارد تومان به پروژه های شهرستان چرام/رشد 20 درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته
  • نمی‌توانیم برای رفع مشکلات موجود در استان معجزه کنیم
  • اختصاص 730 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان بهمئی و افزایش 23 درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته
  • افزایش 16 درصدی بودجه شهرستان کهگیلویه/یعنی چقدر؟؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟