مشروح اخبار


» در هفته دولت مطرح شد؛ تشریح عملکرد یکساله کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت عملکرد یکساله ۱۴۰۲ این نهاد را تشریح کرد.


به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک هفته دولت، به تشریح عملکرد یکساله این نهاد پرداخت.


وی با اشاره به اینکه بیش از  ۴۸هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۲۰ هزار نفر از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، گفت: این تعداد خانوار در سال گذشته  بیش از ۷۰۳ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان کمک معیشت دریافت کرده اند.

مبشری تصریح کرد: از تعداد افراد تحت حمایت این نهاد در استان۱۷هزار و ۹۶۵ خانوار معادل ۳۶ درصد خانوار تحت حمایت زنان سرپرست خانوار هستند که جمعیتی بیش از ۷۳ هزار نفر را شامل می شوند.

وی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای مددجویان را ایجاد اشتغال عنوان و بیان کرد: در مدت یکسال گذشته ۴۸۰۱ فرصت شغلی با اعتبار ۴۸۹میلیارد و صد میلیون تومان و ۳۲۱۲ مورد آموزش فنی و حرفه ای با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان و ۱۲۷ مورد شغل از طریق کاریابی برای مددجویان این نهاد انجام شده است.

مبشری احداث مسکن و ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان را از دیگر برنامه های مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: در این خصوص، در سال گذشته۲۲۶۲ مورد احداث، خرید مسکن و تعمیرات با هزینه ۵۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان برای خانواده های تحت حمایت انجام شده است.

وی پرداخت۶۳۹۷ مورد تسهیلات با اعتبار بیش از ۸۹ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداد را از دیگر اقدامات کمیته امداد در سال گذشته اعلام و اظهار کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، اشتغال، مسکن و فرهنگی و درمانی به منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان اشاره و بیان کرد: در این زمینه بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۶۸ میلیون تومان در زمینه پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای آموزشی، زیارتی، دوره های آموزشی و دیگر خدمات فرهنگی به مددجویان ارائه شد.

مبشری پرداخت ۴۴ هزار و ۳۶۹ فقره کمک موردی با اعتبار ۵۲ میلیارد و ۴۸۳میلیون تومان، ۲۰۶۹ مورد جهیزیه با هزینه بیش از ۵۳ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان، ۸۶۶ مورد ودیعه و اجاره مسکن با اعتبار سه میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان، خدمات درمانی و بیمه های اجتماعی به ۵۱ هزار و ۷۲۴ نفر با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان و اهداء ۳۳۴۴ مورد لوازم ضروری زندگی به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از دیگر موارد انجام شده توسط این نهاد برای مددجویان در سال گذشته است.



تاریخ انتشار : امروز, 06:34



» اخبار مرتبط:

  • تشریح عملکرد یکساله کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره مندی بیش از ۴۸ هزار خانوار از کمک معیشت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • اهداء ۷۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت 954 میلیون تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • یکهزار و 536 زن سرپرست خانوار زیر چتر حمایت کمیته امداد گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟