مشروح اخبار


» سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: 82نیروی خدمتگذار جذب آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد می شوند



سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از جذب 82 نیروی خدمتگذار در آموزش وپرورش استان خبرداد.


سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از جذب 82 نیروی خدمتگذار در آموزش وپرورش استان خبرداد.

به گزارش راک نیوز،محمد جمالی در جمع کارکنان اداری آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تسلیت ایام دهه آخر صفر و گرامیداشت شهدای هفته دولت به اهمیت پروژه مهر اشاره کرد وگفت: پروژه مهر از اولویتهای آموزش وپرورش استان است که در موضوع ثبت نام دانش آموزان ،کلاس بندی ،صدور ابلاغ و تایید ضوابط وثبت سفارش کتب درسی ،کارهای خوبی انجام شده ولی ناکافی است که در فرصت اندک باقی مانده همکاران پیگیری لازم را جهت انجام صد درصدی اقدامات پروژه مهر انجام دهند.

وی بر پیگیری روزانه و رصد فعالیتهای پروژه مهر توسط معاونین و کارشناسان در شهرستانها تاکید کرد وگفت: امیدواریم با رصد فعالیت‌های پروژه مهر، سال تحصیلی باشکوهی را در سطح استان آغاز و دانش‌آموزان با شور و نشاط روانه کلاس‌های درس شوند.

جمالی در بخش دیگری از سخنانش، نظم و انضباط در ورود و خروج و رعایت سلسله مراتب اداری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: خوش رویی و خوش اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع و سعه صدر درپاسخگویی را مد نظر قرار دهید.

وی بر برنامه محوری درفعالیتهای اداری تاکید کرد وگفت: برنامه تحولی آموزش وپرورش در حوزه های مختلف تدوین وتا قبل از بازگشایی مدارس از آن رونمایی خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد درادامه ،از جذب 82 نیروی خدمتگذار درآموزش وپرورش استان تا مهرماه خبرداد وگفت:دردومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد موضوع بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه به تعداد 82 نفر تا مهرماه بعد از طی فرآیند قانونی گزینش و تایید کمیسون پزشکی جذب آموزش وپرورش خواهند شد.




تاریخ انتشار : امروز, 08:10



» اخبار مرتبط:

  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد: پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد زیر ذره‌بین ارزیابان وزارتی
  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ساماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش است
  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم آغاز شد
  • سرپرست آموزش و پرورش استان خبرداد: نصب المان شهدای خدمت در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اولویت اول در پروژه مهر،کلاس درس دانش آموزان است 
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟