مشروح اخبار


» با فعالیت ۱۰۰۰ نیروی جهادی در طرح« شهید عجمیان۲» صورت گرفت: شاداب‌سازی و بهسازی ۶۰۰ مدرسه در کهگیلویه و بویر احمد



مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فعالیت ۱۰۰۰ نیروی جهادی در طرح «شهید عجمیان ۲»، شاداب‌سازی و بهسازی ۶۰۰ مدرسه در این استان صورت گرفت.


به گزارش راک نیوز،سیدرضا حسینی‌نیک، امروز_ شنبه دهم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «شهید عجمیان ۲» در ۶۰۰ کلاس درس مدارس استان در تابستان سال‌جاری با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان اجرا شد.

وی افزود: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی کلاس‌های درس در مدارس کم‌برخوردار و محروم در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی، آسفالت مدارس، اصلاح سیستم‌های گرمایشی، ایزوگام مدارس و استفاده بهینه از امکانات موجود انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال با همکاری سپاه پاسداران و بسیج دانش‌آموزی در مناطق مختلف استان اجرا شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی با بیش از یک‌هزار نفر نیروی جهادی از استان‌های مختلف کشور در این طرح شرکت کردند.

حسینی‌نیک خاطرنشان کرد: رفع مشکل برق مدارس، خرید و نصب تانکر آب، کولر آبی، موتور کولر و پمپ و سایر تجهیزات از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس در طرح شهید عجمیان است.

وی افزود: این دومین مرحله از اجرای طرح شهید عجمیان است که در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در اکثر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ‌آمیزی داشتند، توسط گروه‌های جهادی شاداب‌سازی شد و مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهم‌ترین اهداف آن است.

حسینی‌نیک ابراز کرد: در دو سال گذشته ۴۹۳ کلاس درس در مناطق مختلف استان با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال تعمیر شده‌اند.



تاریخ انتشار : امروز, 12:52



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: اجرای طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: افتتاح ۱۲۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در آستانه اغاز سال تحصیلی / جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان
  • معاون پژوهش وبرنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تعمیر و تامین سیستم های گرمایشی و حرارتی ایمن مدارس ،اولویت کاری نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان باشد
  • تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • ساخت 1038کلاس در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟