مشروح اخبار


» تذکر به صداوسیما در خصوص توهین به قوم لر



نماینده مردم بهبهان در جلسه علنی مجلس به مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص بیان خلاف واقع کارشناسان صدا و سیما به قوم لر تذکر کتبی داد.
پخش این سخنان سخیف از رسانه ملی شایسته این قوم سرافراز و غیرتمند نیست


پخش این سخنان سخیف از رسانه ملی شایسته این قوم سرافراز و غیرتمند نیست

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/16/786566_905.jpgنماینده مردم بهبهان در جلسه علنی مجلس به مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص بیان خلاف واقع کارشناسان صدا و سیما به قوم لر تذکر کتبی داد.

به گزارش راک نیوز، محمد باقر شریعتی در متن این تذکر عنوان کرد: در برهه ای که دولت های بیگانه درصدد انشقاق وحدت ملت مسلمان ایران است و مقام عظمای ولایت همواره بر وحدت و یکپارچگی مردم تأکید دارد، چگونه است که صدا و سیما در ایام ا... وحدت و یکپارچگی مردم ایران با استفاده از افراد غیر مطلع و به ظاهر کارشناس با سخنان خلاف واقع قوم شریف و سربلند لر را مورد حمله و هجمه قرار می دهند؟

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یادآور شد؛ لرهای سرافراز بخش ناگسستنی ایران و آرمان های انقلاب و ولایت هستند و پخش این سخنان سخیف از رسانه ملی شایسته این قوم سرافراز و غیرتمند نیست.

 

شریعتی گفت: لرها در تاریخ ایران زمین نامی جاودانه اند که دلیری، شجاعت و وطن پرستی آنها بر هیچ کسی پوشیده نیست و اقداماتی از این قبیل جز کوبیدن بر طبل دشمنان ایران و در راستای حرکت کردن با اهداف آنها چیزی در پی نخواهد داشت.

 

نماینده بهبهان یادآور شد: در این هنگامه، وحدت رمز همدلی ملت ایران است و رهبر معظم همواره به این امر تأکید داشته اند اما متاسفانه در صدا و سیما شاهد هستیم که اظهاراتی غیر کارشناسی باعث می شود که بخش مهمی از کشور تحت الشعاع قرار گیرد. در ایام ا... فجر که با همدلی و یکپارچگی ملت ایران انقلابی بی نظیر رقم خورد به جای پرداخت به این مهم نباید با اظهارات سخیف موجبات رنجش خاطر مردم مسلمان ایران را فراهم کرد.

 

ایشان در پایان از مسئولین سازمان صدا و سیما خواست با ساخت سریال یا فیلم های تلویزیونی در خصوص آداب، فرهنگ، رسوم و سنن این قوم بزرگ زوایای روشن تری از تاریخ پر افتخار قوم لر را به تصویر بکشد.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1391 13:19



» اخبار مرتبط:

  • مردم کهگیلویه و بویراحمد، حماسه سیاسی دیگری در 22 بهمن خلق می کنند
  • مجلس خواستارشد:توقیف پخش یک سریال به دلیل توهین به قوم لر
  • من به مسئولان و رؤسای قوا هشدار میدهم که مراقب باشند
  • همت لازمه رسیدن بهبهان به جایگاه واقعی خود است
  • تبعیت کامل از ولایت،محور تحقق وحدت در جامعه است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler