مشروح اخبار


» پشت پرده همایش انتخاباتی دولت در قشم چیست؟



مدیریت این ان.جی.او برعهده دو برادر است که در برخی جمع‌ها خود را دارای حمایت مقام‌های عالی نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کنند و گاهی حتی از خود بعنوان «نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور» یاد می‌کنند.این دو برادر که ظاهرا قرار است بخشی از کار تبلیغاتی جریان خاص دولت را دنبال کنند، تدارک همایش قشم و میتینگ صد هزار نفری در استادیوم آزادی را پیگیری می کنند.

. مدیریت این ان.جی.او برعهده دو برادر است که در برخی جمع‌ها خود را دارای حمایت مقام‌های عالی نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کنند و گاهی حتی از خود بعنوان «نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور» یاد می‌کنند.این دو برادر که ظاهرا قرار است بخشی از کار تبلیغاتی جریان خاص دولت را دنبال کنند، تدارک همایش قشم و میتینگ صد هزار نفری در استادیوم آزادی را پیگیری می کنند.
«فردا»نوشت : سه ماه پیش فردا در خبری تحت عنوان «پشت پرده همایش هفته پیش دولت چه بود؟/ جلسه با جوانان یا تمرین میتینگ انتخاباتی در آزادی؟» مطالب مهمی را در باره برنامه انتخاباتی جریان خاص در دولت بازگو کرد. در بخشی از آن مطلب از برنامه های آینده جریان انحرافی خبر داده شده بود . من جمله اینکه« بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور مأمور شد که برای حاضران در همایش (دو هزار نفر) به اضافه هزار نفر دیگر برنامه ریزی کند که با وسایل امن به جزایر ایرانی خلیج فارس بروند و علاوه بر این تورِ سه هزار نفره، یک تور دیگر نیز برای بازدید از پروژه‌های بزرگ مثل عسلویه و فولاد مبارکه نیز ترتیب دهد.»

این خبر آبان ماه  سایت فردا منتشر شد و اکنون پس از گذشت سه ماه خبرگزاری تسنیم خبر داده است که همایش انتخاباتی حلقه انحرافی به‌زودی در قشم برگزار می‌شود و این گروه در نظر دارد، 4 اسفندماه صدها نفر را به‌بهانه همایشی با عنوان "مهرورزی" به قشم منتقل کند. تسنیم تصریح کرده است که:«به‌نظر می‌رسد این اقدام که در پوشش همایش مشاوران جوان برگزار خواهد شد، دارای اهدافی کاملاً انتخاباتی است. بر اساس اخبار دریافتی، برآورد هزینه انجام‌شده از سوی مجریان این طرح، هزینه‌کرد بیش از یک میلیون تومان برای هر نفر است...گام بعدی این پروژه، برگزاری همایشی در نیمه دوم اسفند و نوروز 92 با شرکت هزاران نفر در جزیره کیش خواهد بود.مدت زمان همایش کیش، 2 الی 3 روز است و حاضران در همایش برای تفریح به قشم نیز منتقل می‌شوند.»

مطابق اطلاعات موثقی که خبرنگار «فردا» به دست آورده است، پرده بعدی اقدامات انتخاباتی جریان انحراف تدارک برگزاری همایش بزرگی در استادیوم 100 هزار نفری آزادی در ابتدای سال 92  است که در این همایش، کاندیدای جریان انحراف معرفی می‌شود.

alt

بانی برگزاری این همایش ها  یک ان.جی.او است که از حمایت های خاص بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور برخوردار است . مدیریت این ان.جی.او برعهده دو برادر است که در برخی جمع‌ها خود را دارای حمایت مقام‌های عالی نهاد ریاست جمهوری معرفی می‌کنند و گاهی حتی از خود بعنوان «نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور» یاد می‌کنند.این دو برادر که ظاهرا قرار است بخشی از کار تبلیغاتی جریان خاص دولت را دنبال کنند،  تدارک همایش قشم و میتینگ صد هزار نفری در استادیوم آزادی را پیگیری می کنند.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1391 13:33



» اخبار مرتبط:

  • زنده باد بهار' یا 'زنده باد ناهار'/در ورزشگاه آزادی چه گذشت
  • تعطیلی مدارس 28 فروردین قطعی است؟
  • حبیب در ورزشگاه آزادی میخواند/دلهره اصولگرایان ازدیدار روزچهارشنبه در آزادی ...
  • منتظر عاشورای احمدی نژاد باشید!
  • تاجگردون وحسینی مردم را به دل طبیعت بردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler