مشروح اخبار


» پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی



سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی 1404-1403 و بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد.


سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی 1404-1403 و بازگشایی مدارس پیامی صادر کرد.

 به گزارش راک نیوز،متن پیام محمد جمالی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز بهار تعلیم وتربیت و بازگشایی مدارس با حضور پرشور دانش‌آموزان ایران اسلامی در کلاس‌های درس جلوه‌های زیبایی از خاطرات شیرین روزهای درس و مدسه را تداعی می کند. همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

هم‌زمانی هفته پرافتخار دفاع مقدس با بازگشایی مدارس نیز سال تحصیلی پرشور و امیدآفرینی را نوید می‌دهد. در این فضا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را گرامی می‌داریم و به روح و روان پاک آنان درود می‌فرستیم.

«خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که یکبار دیگر آغاز بهاری دوباره را به نظاره خواهیم نشست؛ بهاری که بسیار باشکوه تر از بهار طبیعت است و آن بهار تعلیم و تربیت است؛ آغاز فصلی که نوروز علم و دانش و مزین به گنجینه تربیت است.

هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان علم و دانایی در مراکز علمی و آموزشی هستیم. رویدادی باشکوه که یک ملت برای فرهیختگی نسل خویش تدارک می‌بیند تا بتواند مقاصد مکتسب خویش را به نسل بعد منتقل کند و از این طریق هویت خود را استمرار بخشد.

مدرسه کانون همه فضیلت ها، محور رشد و بالندگی و زمینه‌ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است و ماه دل انگیز مهر یادآور خاطرات خوش، همدلی ها، دوستی ها و سختکوشی معلمان و دانش آموزان در مسیر تعلیم و تربیت است و این مهم ، به ویژه در سالی که شعار محوری آن « برای ایران، برای مدرسه » است، بیش از هر زمانی اهمیت می یابد.

اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه رویش مجدد دانه‌ی دانایی را به همه فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز کهگیلویه و بویراحمد تبریک و شادباش گفته و توفیق روز افزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آینده سازان این خاک پر گهر را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را از خداوند متعال خواستارم.

محمد جمالی

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد











تاریخ انتشار : 1 مهر 1403, 07:48



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش گچساران به مناسبت آغاز سال تحصیلی پیام صادر کرد+متن
  • تصمیم نهایی آموزش و پرورش در خصوص سال تحصیلی جدید
  • طی پیامی صورت گرفت:پیام تبریک فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت بازگشایی مدارس
  • رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد: ساعت آغاز به کار مدارس در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد
  • پیام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت بازگشایی مدارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟